  • 11. Data: 2003-10-14 09:15:51
    Temat: Re: [Lukas] e-Konto Pro
    Od: "MM" <m...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bmge7i$i40$1@topaz.icpnet.pl...
    > Przykładowo
    > Dzień miesiąca / saldo
    > 1 / 5000 .... 29 / 5000, 30 / 4900
    > czyli żeby obliczyć średnie saldo
    > (29*5000+4900) : 30 = 149900 : 30 = 4996,666 - następuje opłata za
    > prowadzenie konta 7zł
    >
    > KAZDEGO DNIA NA KONCIE MUSI BYC 5000 ZŁ

    Przykładowo
    Dzień miesiąca / saldo
    1/150000, 2/0....30/0

    (29*0+150000) : 30 = 150000 : 30 = 5000 - nie ma oplaty

    kazdego dnia na koncie NIE musi byc 5000 ZŁ

    m.

  • 12. Data: 2003-10-14 09:21:37
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "Marcin" <n...@i...pl> napisał(a):

    > KAZDEGO DNIA NA KONCIE MUSI BYC 5000 ZŁ

    No fajnie, ale dlaczego bank tego nie wyjaśnia w regulaminie?

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 13. Data: 2003-10-14 09:38:50
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wozik wrote:
    > No fajnie, ale dlaczego bank tego nie wyjaśnia w regulaminie?

    Wyjasnia, ale to nie jego wina, ze ty nie rozumiesz

  • 14. Data: 2003-10-14 09:41:48
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał
    (a):

    > Wyjasnia, ale to nie jego wina, ze ty nie rozumiesz

    Aaaaaa, no jasne. Za tępy jestem na posiadanie konta ;-)

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 15. Data: 2003-10-14 11:01:51
    Od: "miecznik" <m...@W...onet.pl>

    Nie łam się. Wszyscy tu kiedyś byli Wielkim Lamerami, jeśli chodzi o usługi
    bankowe. Ja zacząłem się tego uczyć 3 lata temu. Do dziś jeszcze nie wszystko
    roumiem.

  • 16. Data: 2003-10-21 16:35:15
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "" <n...@W...onet.pl> dnia 14 paŸ 2003 napisał(a):

    > Dorzuć jeszcze skargę na brak innych definicji:
    > saldo, opłata, prowizja, odsetki, przelew ... ;)))

    Skoro odpowiada Ci fakt, że na każdym kroku wszyscy próbują Cię rypać
    w d..ę, to Twoja sprawa. Natomiast ja mam dosyć regulaminów i
    cenników, w których co druga pozycja oznaczana jest gwiazdką!

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766