    From: Sabat <sabat@wyciacto_megapolis.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas dzisiaj mnie wkurzył :/
    Date: Fri, 5 Aug 2005 22:41:31 +0200
    Sender: Sabat <>

    Dnia Fri, 5 Aug 2005 21:20:23 +0200, Adam napisał(a):

    > Jestes pewien, ze to 11% to rzeczywiste w skali roku a nie tylko nominalne
    > ? Bo w skokach zazwyczaj dochodza jeszcze rozne skladki czlonkowskie,
    > prowizje etc. Nie zebym mial cos przeciwko, tylko z ciekawosci pytam.

    Rata za 4k wyszla 365zl. Prowizje sa ,ale po spłacie zwracają, jako forma
    ubezpieczenia. Brałem u nich 3 lata temu 22tyś. po spłacie zwrócono mi
    ~2tyś, Plus dodatkowo opłata członkowska m.in 10zł/mc, ale to licze sobie
    jako SKO ;) i w sumie tak płace co miesiąc.
    Jak już wszystko sfinalizuje to opisze co ile mi wyniosło.
    Prawdą jest też że w każdym skoku jest troche inaczej.

    --
    Sabat
    JID:SamSabat | GG:87338 | ICQ:81749963