  • 1. Data: 2006-11-03 14:47:12
    Temat: Lukas KK Maxima - obsluga fatalna - Nie polecam!
    Od: "grzechu" <g...@g...com>

    Kilka miesiecy temu zamówiem sobie ta karte. Po miesiacu przyslali
    ja do domu ale caly czas czekalem na PIN, który mial przyjsc
    przed karta. Dzwonilem do Lukaslini i przekonywali mnie, ze PIN
    dawno wyslali. Jednak po nim nie bylo sladu. Zadzwonilem kolejny
    raz, pani zaproponowala mi, ze bank wysle NA SWÓJ koszt powtórnie
    PIN. Informacje, ze PIN bedzie wyslany bezplatnie potwierdziala
    druga pani. PIN po tygodniu przyszedl, a po 2 tyg. wyciag z oplata
    15 za wygenerowanie numeru PIN.... Miesiac temu zlozylem
    reklamacje. Mija 30 dni a odpowiedzi na moja reklamacje nie ma do
    dzisiaj. Skonsulowalem sie z Lukaslinia, gdzie po sprawdzeniu w
    dziale reklamacji nawet konsultantka nie dostala odpowiedzi o stopniu
    rozpatrzenia mojej reklamacji...

    Wniosek prosty- jesli bank przez tak dlugi okres nie potrafi
    odpowiedziec i rozpatrzec najprostrzej reklamacji co bylo by gdyby
    reklamacja dotyczyla jakiegos fraudu....