  • 1. Data: 2006-11-03 06:41:18
    Temat: Karta prepaid
    Od: michal <m...@o...net>

    Gdzie oprócz PEKAO S.A. jest Visa Classic prepaid?

    Wie ktoś,
    pozdrawiam
    michał

  • 2. Data: 2006-11-03 07:50:41
    Temat: Re: Karta prepaid
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "michal" wrote in message

    >Gdzie oprócz PEKAO S.A. jest Visa Classic prepaid?

    tutaj masz taką
    http://direct.money.pl/money/264/
    To karta płaska, ale ma pełną funkcjonalność karty kredytowej.

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-11-03 08:25:06
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    sumi napisał(a):

    > tutaj masz taką
    > http://direct.money.pl/money/264/
    > To karta płaska, ale ma pełną funkcjonalność karty kredytowej.

    typowe karty prepaid sa dostepne w BZ WBK, nominaly juz od 50zl,
    kupujesz karte i mozesz dac ja komukolwiek,

    w ww banku sa rowniez dostepny karty z doladowaniem, jak wyczerpiesz
    dostepny na karcie limit to mozesz ja na nowo doladowac i dalej korzystac

    karty te sluza tez do platnosci w internecie, generalnie fajna sprawa ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS