    From: "Tobi" <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Lukas E-konto, trzy wady
    Date: Wed, 8 Jan 2003 09:08:03 +0100

    Witam

    Juz prawie rok mam E-konto w Lukasie, oprocz standardowych dla kont z
    dostepem z netu bledow, jak problemy z logowaniem, napotkalem jeszcze na
    trzy male problemy:
    - czasem gdy pobiore gotowke z bankomatu lub zaplace w sklepie, kwota po
    jakims czasie schodzi ze stanu konta i pojawia sie historii rachunku, ale
    nie znika w miejscu zablokowanych srodkow - mniej wiecej przez dobe. Wiec
    mam zablokowana jakas sume, ktora przeciez moze byc potrzebna.
    - mam kredyt w koncie, wielokrotnosc zadeklarowanego wplywu. Zdarza sie ze
    wyplata raz przyjdzie ostaniego dnia miesiaca, kiedy indziej (np. jest
    weekend, poslizgi w przelewach) pierwszego dnia miesiaca. Wiec w jakims
    miesiacu moze byc zero wplywu, w innym dwukrotny. Jednak to banku nie
    interesuje, moze wypowiedziec umowe pozyczki - uprzedzaja mnie pracownicy
    oddzialu i infolinii.
    - usunalem sobie w oddziale kilku odbiorcow przelewow z tej listy (nie mam
    tokena ani E-konta pro), jednak nie znikneli oni z tabelki niepotrzebnie
    zajmujac miejsce i mylac mnie. Nie chce sprawdzac czy przelew jest mozliwy
    do tych usunietych rachunkow, pewnie lepiej nie probowac.

    Poza tym konto jest super, nie zaplacilem ani zlotowki przez dlugi czas,
    pilnuje by nie robic debetow, mam przyzwoita pozyczke w koncie o korzytnym
    oprocentowanium, darmowe przelewy, nie place za wyciaganie kasy z bankomatow
    WBK i Lukasa, oddzialy czynne do 19, a takze w soboty. Polecam.

    Pozdro
    Tobi