  • Data: 2002-01-04 15:30:10
    Temat: Lukas Bank - strata
    Od: "WS" <d...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mam problem. Kożystam z systemu Lukas E-bank od dłuzszego czasu. Oczywiście
    z większymi i mniejszymi problemami, ale ostatnio zbyt dużo pieniędzy
    straciłem, żeby to pozostawić bez reakcji. Napisałem reklamację, którą
    złożyłem w oddziale. Posiadam poświdczoną kopię reklamacji. Czekam już na
    odpowiedź prawie 3 tygodnie!!!! Panie w oddziale twierdzą, że muszę poczekać
    jeszcze około 1 tygodnia. Nie wiem jakie mam prawa, co mogę w tej sutuacji
    zrobić? Gdzie mogę dociekać się swoich praw (jeśli je w ogóle posiadam) ?

    Wojtek S.