  • Data: 2005-02-21 22:52:31
    Temat: Re: Lukas Bank ściemnia (długie)
    Od: "Onzo" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw> napisał w wiadomości
    news:cvdhh3$893$1@news.dialog.net.pl...
    > W wiadomości: news:cvdh68$ebh$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Wolałbyś żeby to było najmniej 1000zł? ;)
    > Big Jack

    Myślę, że jakby to było 1000 zł to rozmowa byłaby inna. Zresztą - nie chodzi
    mi o kwotę tylko o pisanie do banku kilku listów i marnowaniu czasu i
    własnego i banku na takie dyskusje.

    A co do okradania (post Kraba) - banki, można powiedzieć, zawsze będą nas
    okradać - jedyna możliwość uniknięcia tego to trzymanie kasy w skarpecie;)
    Też bym się pewnie wkurzył za niesłuszne pobieranie opłaty, ale akurat w tej
    sytuacji chyba bym sobie odpuścił debaty z bankiem....

    Pozdr
    Onzo