  • 11. Data: 2002-06-20 09:11:36
    Temat: Re: Lukas...
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Wed, 19 Jun 2002 10:25:26 +0200, "Marcin I." <b...@a...pl>
    napisał(-a):

    >Chcialbym sie upewnic, czy wplata w oddziale jest free i pozniejszy przelew
    >na inne konto, brak oplat za prowadzenie, i VE tez za friko. minimalne
    >wplaty to 1zl?

    wpłata w oddziale rzeczywiście nie kosztuje (chyba tylko liczą za
    bilon powyżej 100zł), przelew via Internet - też. Opłat za prowadzenie
    nie ma. Wymogu minimalnych wpłat nie ma.

    >Czcialbym zalozyc konto przez net bo nie chce mi sie ruszac, czy bedze tak
    >samo jak zakladanie konta w mBanku czyli tylko przejscie sie na poczte aby
    >odeslac dokumenty? czy bedzie tez potrzebna wizyta w oddziale aby pobrac
    >tokena?

    jeśli chcesz token, to płacisz (chyba 30 zł/rok; ja nie mam).

    Możesz wypełnić wniosek na WWW, ale odwiedzić oddział i tak chyba
    trzeba.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 12. Data: 2002-06-20 12:13:21
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) <o...@e...com> wystukał(a) na klawiaturze parę literek w
    wiadomości news:718b.00002856.3d118414@newsgate.onet.pl...

    > A może LGnet? Jesli tylko do wpłat, to nadaje się tak samo jak Lukas, z tą
    > różnicą, że zamiast VE dostaniesz Maestro. Chyba że w dłuższej
    perspektywie
    > planujesz ubieganie się o VC. Przy przydziale limitu kredytowego Lukas
    lepiej
    > traktuje ludzi, z którymi miał wcześniej cokolwiek wspólnego.

    LGnet za daleko, blizej mam Lukasa :) a co do VC narazie nie potrzebuje,
    wystarczy mi VE.

  • 13. Data: 2002-06-20 12:15:47
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) "Jaroslaw Andrzejewski" <j...@d...com.pl> wystukał(a) na

    > jeśli chcesz token, to płacisz (chyba 30 zł/rok; ja nie mam).

    Tez nie bede mial, Lukas potrzebny bedzie do wplat->mBank i awaryjnie VE jak
    cos z mBankiem bedzie nie tak, generalnie bedzie tam max 300zl ;)

    > Możesz wypełnić wniosek na WWW, ale odwiedzić oddział i tak chyba
    > trzeba.

    Nie trzeba chyba ze zamiast na poczte odeslac dokumenty przejdziesz sie do
    oddzialu

  • 14. Data: 2002-06-20 12:16:44
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) "minik" <m...@m...net> wystukał(a) na klawiaturze parę
    literek w wiadomości news:aes441$ort$1@news.onet.pl...

    >Token nie jest obowiazkowy, to tylko opcja. Jesli nie chcesz trzymac
    > kolosalnych sum na koncie, token jest zbedny.

    Bedzie max 300zl do awaryjnych sytuacji + VE

  • 15. Data: 2002-06-20 14:53:22
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Nie trzeba chyba ze zamiast na poczte odeslac dokumenty przejdziesz sie do
    > oddzialu

    Do oddziału trzeba i tak zaglądać, przecież trzeba tą kasę wpłacić ...

    Kiedy Euronety w całej Polsce umożliwią wpłat na konto mBank, Inteligo i inne
    takie? Wtedy odpadnie ta zabawa z dodatkowym rachunkiem.

  • 16. Data: 2002-06-20 16:37:15
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 20 Jun 2002 10:11:27 +0200), "Pawel
    Kierski" <p...@m...com.pl> był(a) napisał(a):

    > Przelewy na zdefiniowane w oddziale rachunki nie wymagają
    >tokena.

    No przecież to samo napisałem, że jeśli chce Lukasa tylko do
    przelewania do mBanku, to nie potrzebuje tokena (szkoda na niego kasy)

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 17. Data: 2002-06-20 16:38:20
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 20 Jun 2002 11:11:36 +0200), Jaroslaw
    Andrzejewski <j...@d...com.pl> był(a) napisał(a):

    >Możesz wypełnić wniosek na WWW, ale odwiedzić oddział i tak chyba
    >trzeba.

    Nie trzeba. Ba! Po co? Przyślą grzecznie, odeślesz i już...

  • 18. Data: 2002-06-20 18:05:33
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Bedzie max 300zl do awaryjnych sytuacji + VE

    To sa grosze i w tym przypadku token bylby smiesznym posunieciem.

  • 19. Data: 2002-06-21 05:40:16
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Jesli beda tylko przelewy to po co ci token?

    Aby przelewy były darmowe. Studiowałem ich TOiP. Przelew złożony w oddziale
    kosztuje 5 zł, a poprzez LUKASlinię 2 zł (w wersji e-konto).

    Jeżeli się da wykonać przelew bez opłat bez tokena, to napisz. W przyszym
    tygodniu chcę tam założyć konto i jeszcze nie zdecydowałem, który rodzaj
    wybiorę. Potrzebuję darmowych przelewów i wydaje mi się, że możliwe jest to
    tylko w wersji PRO.

    Piotrek

  • 20. Data: 2002-06-21 16:13:16
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > tygodniu chcę tam założyć konto i jeszcze nie zdecydowałem, który rodzaj
    > wybiorę. Potrzebuję darmowych przelewów i wydaje mi się, że możliwe jest

    Nie rozumie tutaj czegos... chcesz wplacac do wirtualnego mbanku, a nie
    mozesz przelac z Lukasa przez net tylko w oddziale? Wydziwiasz.