  • 21. Data: 2002-06-22 09:31:59
    Temat: Re: Lukas...
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (21 Jun 2002 07:40:16 +0200),

    > Aby przelewy były darmowe. Studiowałem ich TOiP. Przelew złożony w oddziale
    >kosztuje 5 zł, a poprzez LUKASlinię 2 zł (w wersji e-konto).
    >
    > Jeżeli się da wykonać przelew bez opłat bez tokena, to napisz. W przyszym
    >tygodniu chcę tam założyć konto i jeszcze nie zdecydowałem, który rodzaj
    >wybiorę. Potrzebuję darmowych przelewów i wydaje mi się, że możliwe jest to
    >tylko w wersji PRO.

    Przez Internet przelew jest za darmo także z konta niepro... Bez
    tokena musisz taki przelew raz zdefiniować w LukasLince, ale to tylko
    jednorazowo i przy zastsowaniu do przelewów do mBanku to całkiem
    wygodne...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 22. Data: 2002-06-22 11:03:53
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    21 Jun 2002 07:40:16 +0200, <p...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Aby przelewy były darmowe. Studiowałem ich TOiP. Przelew złożony w oddziale
    >kosztuje 5 zł, a poprzez LUKASlinię 2 zł (w wersji e-konto).

    eee, nie tak.

    W oddziale Lukasa definiujesz konto w mBanku i odtąd tylko hasło
    będzie potrzebne aby zlecać przelewy do mBanku via Internet bez opłat.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 23. Data: 2002-06-24 05:52:44
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > W oddziale Lukasa definiujesz konto w mBanku i odtąd tylko hasło
    > będzie potrzebne aby zlecać przelewy do mBanku via Internet bez opłat.

    Dzięki na wyjasnienie, bo w TOiP nie było takiej pozycji.

    Czy takich kont może być więcej ?

    Piotrek

  • 24. Data: 2002-06-24 07:58:08
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    > Dzięki na wyjasnienie, bo w TOiP nie było takiej pozycji.
    >
    > Czy takich kont może być więcej ?
    Tak.
    BTW. Ja założyłem konto w Lukasie bez wizyty w oddziale.
    Wypełniłem wniosek W KTORYM JUZ JEST MIEJSCE na
    zdefiniowanie (bodaj 10) przelewów, wysłałem, i później otrzymałem
    umowę z prośbą o jej podpisanie na tej umowie(a może aneksie
    - nie pamiętam, zostało w domu) były już wymienione te przelewy.
    Następnie odesłałem ze skanami dowodu. I tyle.

    KJ

  • 25. Data: 2002-06-24 08:01:40
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Mon, 24 Jun 2002 09:58:08 +0200, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > - nie pamiętam, zostało w domu) były już wymienione te przelewy.
    >Następnie odesłałem ze skanami dowodu. I tyle.

    Różnica jest taka że zakładanie w oddziale trwa 20 minut, a przez
    internet 2 tygodnie.
    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
  • 27. Data: 2002-06-24 19:25:01
    Od: <v...@p...onet.pl>

    > Nie trzeba. Ba! Po co? Przyślą grzecznie, odeślesz i już...

    A czy przypadkiem kart nie odbiera sie w oddziale (po tym jak przysla pin)?

    pzdr.

  • 28. Data: 2002-06-25 05:51:52
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (24 Jun 2002 21:25:01 +0200),
    <v...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >A czy przypadkiem kart nie odbiera sie w oddziale (po tym jak przysla pin)?

    Mi przysłali. Co prawda już nieaktywną, przez kilka dni twierdzili, że
    się z tym nic nie da zrobić, że mam iść do oddziału, pisać wniosek o
    nową, zapłacić. Ale w końcu trafiła sie jakaś mądra LukasLinka i
    załatwiła w pół godziny aktywację karty niemożliwej do zaktywowania
    (wg jej koleżanek i kolegów).

  • 29. Data: 2002-06-25 12:45:13
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) <v...@p...onet.pl> wystukał(a) na klawiaturze parę
    literek w wiadomości news:718b.00004e23.3d17720c@newsgate.onet.pl...

    > A czy przypadkiem kart nie odbiera sie w oddziale (po tym jak przysla
    pin)?

    Przysla poczta, tak sobie wybralem w formularzu