  • 1. Data: 2002-06-19 08:30:54
    Temat: Brak stępla na potwierdzeniu przelewu z Telepekao24
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

    Prowadzę własną firmę; konto firmowe mam w Telepekao24.
    Od pewnego czasu nie stęplują potwierdzeń przelewów.
    Wczoraj dostałam wezwanie do ZUSu w sprawie okazania
    potwierdzeń przelewu za składki, których ich zdaniem nie zapłaciłam.
    Mam się stawić w ciągu 7 dni. Czy sam wydruk potwierdzenia
    bez pieczęci będzie wystarczający?
    Zamówiłam już takie z pieczęcią, ale to 2,5 zł za sztukę i nie
    wiadomo
    kiedy przyślą.

    Renata

  • 2. Data: 2002-06-19 21:07:34
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Użytkownik "RZ" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam się stawić w ciągu 7 dni. Czy sam wydruk potwierdzenia
    > bez pieczęci będzie wystarczający?

    okazanie wydruku nawet bez stEMpla :-)))) jest wystarczajace, zazwyczaj
    chodzi po prostu o wskazanie z jakiego banku i w jakim dniu nastapila
    zaplata - reszte sobie juz znajda

  • 3. Data: 2002-06-21 15:04:46
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

> [...]

    > potwierdzeń przelewu za składki, których ich zdaniem nie zapłaciłam.
    > Mam się stawić w ciągu 7 dni. Czy sam wydruk potwierdzenia

    Zanieś im te potwierdzenia bez stempli, a potem napisz nam czy to
    wystarczyło, czy też upierali się przy ostemplowanych.
    Gdyby ZUS żądał ostemplowanych, byłaby to bardzo mocna podstawa, aby właśnie
    takich domagać się od Telepekao.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj