  • 1. Data: 2003-08-18 21:58:40
    Temat: mBANK
    Od: "Rysiek" <d...@o...pl>

    Zakładam konto w mBanku, już mam numer nadany (identyfikac), jednak po
    wpisaniu mam problem z zalogowaniem by sprawdzić stan konta, - pomocy!
    W trakcie połączenia telefonicznego z infolinią za każdym razem coś mi nie
    idzie, instrukcja jest jakaś nie tego.

    --
    Rysiek Sos.
    r...@h...pl

  • 2. Data: 2003-08-19 05:06:37
    Temat: Re: mBANK
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bhri6l$7er$...@a...dialog.net.pl,
    Rysiek <d...@o...pl>:
> [...]
    > W trakcie połączenia telefonicznego z infolinią za każdym razem coś
    > mi nie idzie, instrukcja jest jakaś nie tego.

    idz na mCzat i dopytaj sie krok po kroku - tam Cie poprowadza za raczke

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-08-19 06:49:17
    Od: "david" <d...@p...fm>

    Użytkownik "Rysiek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wpisaniu mam problem z zalogowaniem by sprawdzić stan konta, - pomocy!
    > W trakcie połączenia telefonicznego z infolinią za każdym razem coś mi nie

    Pierwsze co powinieneś sprawdzić to to czy masz wybieranie tonowe w
    telefonie (przełącznik Pulse/Tone ustawiony powinien być na Tone)
    Po drugie masz id ale nie napisałeś czy ustaliłeś sobie hasła: do internetu
    i telefoniczne, jeżeli nie to zadzwoń 0801300800 i po połączeniu naciśnij 0,
    zgłosi się operator który przeprowadzi cię przez proces zakładania haseł. (w
    skrócie będzie tak że oddzwoni do ciebie, wypyta o dane i przełączy do
    automatu, a ty w nim ustalisz 6-cio cyfrowe hasło telefoniczne [ 123456 # i
    jeszcze raz 123456 #] jak to zrobisz to naciśnij po kolei 4 3 2 1 hasło
    internetowe [8 cyfr] # jeszcze raz hasło i # i możesz się rozłączyć). Przy
    pierwszym logowaniu do internetu system poprosi o zmianę hasła internetowego
    z 8 cyfrowego na alfanumeryczne (cyfry + litery) i długości od 8 do 20
    znaków

    pozdr
    david

  • 4. Data: 2003-08-19 10:22:30
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Rysiek <d...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > wpisaniu mam problem z zalogowaniem by sprawdzić stan konta, - pomocy!
    > W trakcie połączenia telefonicznego z infolinią za każdym razem coś mi nie

    A co z umową otrzymałeś ją z mBanku ,podpisałeś i odesłałeś?
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 5. Data: 2003-08-19 11:51:00
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > A co z umową otrzymałeś ją z mBanku ,podpisałeś i odesłałeś?

    ale podpisanie umowy nie ma nic do rzeczy. Ja jak zakładałem konto to zaraz
    po telefonie potwierdzającym chęć założenia konta przez mLinkę i
    zdefiniowaniu haseł mogłem wejść na konto przez net, a umowa dopiero za 3
    dni do mnie przyszłą, nie mówiąc już o tym że kolejne dni czekałem po
    odesłaniu. Ale tak jak wspominałem - NIE ma to nic wspólnego z kłopotami z
    logowaniem na konto.

    pozdr
    david