  • 11. Data: 2015-05-08 08:54:26
    Temat: Re: Lokaty typu TOPGiganci w IDEA
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 May 2015 15:00:44 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik RobertS b...@x...pl ...
    >>
    > Jasne, ale jak powiedzmy 5 z 7 ostatnich edycji przyniosło zysk, to mi to
    > obojetne czy to lokata czy szmata :)

    A jakie to ma znaczenie co bylo na 5 poprzednich edycjach ?
    Tu masz konkretne warunki.

    I pewnie bank sobie te akcje kupi, czy jakis dzwigniowy instrument.
    Jak wzrosna - ty zarobisz, bank zarobi.
    Jak spadna - bank bierze strate na siebie, ale ty masz lokate
    przedluzona o rok. Albo o dwa.

    Teraz musisz ocenic (w tym konkretnym przypadku):
    - czy okres mamy taki, ze kryzys powoli sie konczy i gielda idzie w
    gore,
    - w jakiej kondycji zdaja sie byc te wybrane firmy i czy jest szansa
    ze wszystkie wzrosna.

    J.

  • 12. Data: 2015-05-08 08:57:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 07 May 2015 18:33:19 +0200, RobertS napisał(a):
    > nie lepsze obligacje korporacyjne (inwestycja w fundusz)?
    > co 3 m-ce dostajesz zysk, obecnie ok. 1.5% kwartalnie, produkt na min.
    > 20 lub 40 m-cy

    To mniej niz w rozpatrywanej "lokacie", o ile sie ona uda.
    Na funduszu mozna stracic.
    No i inwestycja dlugoterminowa, choc i tu grozi dlugoterminowosc.

    J.

  • 13. Data: 2015-05-08 11:00:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > To mniej niz w rozpatrywanej "lokacie", o ile sie ona uda.
    > Na funduszu mozna stracic.
    > No i inwestycja dlugoterminowa, choc i tu grozi dlugoterminowosc.

    W obecnej edycji chyba nie grozi - jest na rok i koniec.

    Wracajac do meritum - czy naprawde wyniki poprzednich zakonczonych edycji w
    idea banku to jakas tajemnica?

    Chyba to mowi najwiecej o uczciwości...

  • 14. Data: 2015-05-08 11:00:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A jakie to ma znaczenie co bylo na 5 poprzednich edycjach ?
    > Tu masz konkretne warunki.

    Przeciez juz odpowiadałem na to pytanie.
    Wyniki wczesniejszych edycji pokazuja czy to produkt ktory pozwala zarobic
    bankowi i klientowi czy moze jednak produkt ktory pozwala zarobic bankowi.

> [...]
    > gore,
    > - w jakiej kondycji zdaja sie byc te wybrane firmy i czy jest szansa

    Biorąc pod uwage moja wiedze w tym zakresie (i dostepne informacje)
    wolałbym sie zdac na ocene banku, bazujac na tym, czy wczesniej oceniali
    dobrze czy źle.

  • 15. Data: 2015-05-08 12:06:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Biorąc pod uwage moja wiedze w tym zakresie (i dostepne informacje)
    >wolałbym sie zdac na ocene banku, bazujac na tym, czy wczesniej
    >oceniali
    >dobrze czy źle.

    No wiesz, bank przede wszystkim ocenia to tak, aby bank nie byl
    stratny :-)

    Na razie masz reklamowke
    http://www.ideabank.pl/media/media/id/520
    wbrew temu
    http://polakcandwa.blogspot.com/2014/09/lokata-niemi
    eccy-giganci-daje-juz-tylko.html
    ale to nie dziwi, bo niekompetencja wylazi z tej "analizy"

    Tylko to sie nijak nie przenosi na nowe oferty.

    Swoja droga ... produkt dla 1000 osob, na 10 mln ? Maly jakis ... na
    reklamy nie starczy.

    Ktos zna niemiecka gielde - o ile skoczyly te spolki przez rok ?

    J.

  • 16. Data: 2015-05-11 01:15:28
    Od: Jogi <j...@w...pl>

    Nie ma takiej opcji, żeby bank był stratny. Bo bank jest dystrybutorem i zgarnia
    prowizję za dystrybucję struktury.
    Moim zdaniem to, że 5 na 7 edycji struktury przyniosło zysk, absolutnie nie świadczy
    o uczciwości banku. Świadczy o tym, że przez ostatnie 6 lat dominowała hossa na
    rynkach.
    Jak będzie za rok, nikt nie wie. Jak ktoś mówi że wie, to hochsztapler.