  • 1. Data: 2015-05-06 18:51:39
    Temat: Lokaty typu TOPGiganci w IDEA
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Czy ktos z was korzystał z takich rozwiazań?
    Lokata typu bierzemy kurs 5 spolek, jak po roku nie straca na kursie to
    dostajesz zysk, jak nie to tylko kapitał. Zyski rzedu 7-9%.
    Niby hazard ale znajomy mówi, ze korzystał i ze zarobił.

    http://antyhaczyk.blogspot.com/2014/11/lokata-top-gi
    ganci-w-idea-banku.html

    tutaj w komentarzach tez sa informacje ze ludzie zarobili.

    Niestety na stronei idea za chiny nie mozna znaleźc wyników poprzednich
    oedycji czy to topgigantów czy to niemieckich gigantów.

    Ktos zajmował się tematem i ma jakies konkretne dane?

  • 2. Data: 2015-05-07 01:26:59
    Temat: Re: Lokaty typu TOPGiganci w IDEA
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 6 May 2015 16:51:39 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
> [...]
    > oedycji czy to topgigantów czy to niemieckich gigantów.
    >
    > Ktos zajmował się tematem i ma jakies konkretne dane?

    Ale co Ci dadza konkretne dane, skoro kazda nowa edycja jest inna ?

    Trzeba kazda osobno ocenic. Jesli jest dobry okres, to szansa ze 5
    duzych firm wzrosnie jest calkiem spora. I nie ma co sie patrzec w
    przeszlosc, tylko trzeba w przyszlosc.

    A jak nie wzrosnie ... no coz, niewiele stracisz. I jesli czegos bym
    sie tu bal, to dlugiego okresu inwestycji - trzy lata uwiezione srodki
    i bez procentow.

    J.

  • 3. Data: 2015-05-07 12:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    ganci-w-idea-banku

    > Ale co Ci dadza konkretne dane, skoro kazda nowa edycja jest inna ?

    Chciałbym wiedziec czy raczej sie udaje czy raczej robią klientów w
    bambuko...

    Teraz proponuja roczną.

  • 4. Data: 2015-05-07 15:56:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-05-07 o 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    to nie jest lokata tylko struktura!
    rodzaj zakładu, jak trafisz to wygrasz a jak nie to zwrot kapitału

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2015-05-07 17:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > to nie jest lokata tylko struktura!
    > rodzaj zakładu, jak trafisz to wygrasz a jak nie to zwrot kapitału

    Jasne, ale jak powiedzmy 5 z 7 ostatnich edycji przyniosło zysk, to mi to
    obojetne czy to lokata czy szmata :)

  • 6. Data: 2015-05-07 17:16:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jasne, ale jak powiedzmy 5 z 7 ostatnich edycji przyniosło zysk, to mi to
    > obojetne czy to lokata czy szmata :)

    pamiętaj, że to dane historyczne
    jeżeli masz świadomość na co się decydujesz to ok, ale jak ktoś pisze,
    że to jest "lokata" to wolę przypomnieć, że raczej konstrukcja jest inna

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2015-05-07 17:56:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > pamiętaj, że to dane historyczne
    > jeżeli masz świadomość na co się decydujesz to ok, ale jak ktoś pisze,
    > że to jest "lokata" to wolę przypomnieć, że raczej konstrukcja jest
    > inna

    Jasne.
    Zrozum o co pytam: pytam o to czy bank zarabia na tych akcjach i chce sie
    czescia ze mna podzielic, czy moze ustawia cała akcje tak, zeby samemu
    zarobić a mi nic nie dać.
    Dlatego wyniki historyczne coś powiedza co do uczciwości banku.

  • 8. Data: 2015-05-07 18:33:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > zarobić a mi nic nie dać.
    > Dlatego wyniki historyczne coś powiedza co do uczciwości banku.

    a czy przypadkiem IB nie jest tylko dystrybutorem?
    sprawdź, bo nie pamiętam...

    wiesz jak to działa?
    80-90% środków lokowane jest na depozytach, za resztę kupowana jest
    opcja na akcje/indeks/waluty, jeżeli się uda to dostaniesz część zysku,
    a jak nie to kasa z opcji przepada i otrzymujesz tylko kapitał (jeżeli
    nie było żadnych opłat), straty pokrywane są z zysku na depozycie

    nie lepsze obligacje korporacyjne (inwestycja w fundusz)?
    co 3 m-ce dostajesz zysk, obecnie ok. 1.5% kwartalnie, produkt na min.
    20 lub 40 m-cy

    od początku istnienia (3,5 roku) w każdym kwartale była wypłata z zysku,
    ich wysokość uzależniona od stóp procentowych na rynku

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2015-05-07 19:45:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

> [...]
    >
    > od początku istnienia (3,5 roku) w każdym kwartale była wypłata z
    > zysku, ich wysokość uzależniona od stóp procentowych na rynku

    No własnie nei wiem - nei znam sie :)
    Możesz powiedziec cos wiecej? Gdzie to sie kupuje itp?

  • 10. Data: 2015-05-07 21:45:36
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-05-07 o 19:45, Budzik pisze:

    > No własnie nei wiem - nei znam sie :)
    > Możesz powiedziec cos wiecej? Gdzie to sie kupuje itp?

    kupujesz u doradcy, tego rodzaju rozwiązań jest kilkanaście, ale tylko
    to jedno mam osobiście i u mnie to działa więc mogę polecić

    --
    pozdrawiam
    RobertS