  • 1. Data: 2012-11-21 09:44:55
    Temat: BGZ: Baska i CashBack
    Od: ls <l...@w...pl>

    Ktos testowal, czy Baska daje orzechy za np. 2 x 200zl keszbeku w ramach min. 300zl
    transakcji?
    Chcialbym w grudniu odciazyc troche plaza z drobnymi rachunkami.

    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2012-11-21 10:26:51
    Temat: Re: BGZ: Baska i CashBack
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-11-21 09:44, ls pisze:
    > Ktos testowal, czy Baska daje orzechy za np. 2 x 200zl keszbeku w ramach min. 300zl
    transakcji?
    > Chcialbym w grudniu odciazyc troche plaza z drobnymi rachunkami.

    daje orzechy

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2012-11-21 14:29:49
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu środa, 21 listopada 2012 09:44:55 UTC+1 użytkownik ls napisał:
    > Ktos testowal, czy Baska daje orzechy za np. 2 x 200zl keszbeku w ramach min. 300zl
    transakcji?

    > Chcialbym w grudniu odciazyc troche plaza z drobnymi rachunkami.

    Keszbek płatny?

  • 4. Data: 2012-11-21 14:35:20
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 21 listopada 2012 14:29:50 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:

    300zl transakcji?

    > Keszbek płatny?

    Tak, 50gr.
    Ale przy dwoch CB, to i tak taniej, niz 1.99 u plaza.

    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2012-11-22 18:01:45
    Temat: gdzie cashback dla MasterCard
    Od: "marek.h" <m...@g...com>

    Dla kart Visa jest strona:
    http://www.visapromotions.net/polandCashback/cashbac
    kMap.aspx
    na której można sprawdzić gdzie działa cashback.

    Czy jest coś podobnego dla MasterCard?

    Ewentualnie w jakich dużych sieciówkach działa cashback dla MasterCarda? Orlen,
    tesco?

  • 6. Data: 2012-11-22 18:35:30
    Temat: Re: gdzie cashback dla MasterCard
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    marek.h wrote:

> [...]
    > Czy jest coś podobnego dla MasterCard?
    > Ewentualnie w jakich dużych sieciówkach działa cashback dla MasterCarda?

    Teoretycznie jest taka strona, w praktyce nic na niej nie znajdziesz:
    http://www.uslugacashback.pl/

    Cza probowac w miejscach z listy Visy.
    Ja MasterCard testowalem z powodzeniem w Empiku.
    W przyszly piatek potestuje BP lub Orlen - co sie pierwsze nawinie

    --
    pozdr.
    ls