  • 1. Data: 2015-03-16 22:55:29
    Temat: Lokata Top Giganci - pies czy wydra?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Ktoś wie czy warto w "strukturyzowaną" (koniec cytatu) lokatę się
    zabawić? Oferuje takie cudo Idea.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 2. Data: 2015-03-16 23:14:55
    Temat: Re: Lokata Top Giganci - pies czy wydra?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-03-16 o 22:55, Zbynek Ltd. pisze:
    > Elo
    >
    > Ktoś wie czy warto w "strukturyzowaną" (koniec cytatu) lokatę się
    > zabawić? Oferuje takie cudo Idea.

    http://www.jakoszczedzic.pl/2014/12/idea-bank-lokata
    -wielki-powrot-na-4.html

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2015-03-17 00:09:28
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    RobertS napisał(a) :

    > http://www.jakoszczedzic.pl/2014/12/idea-bank-lokata
    -wielki-powrot-na-4.html

    Wielkie dzięki.
    Jutro ma powtórnie dzwonić naganiacz. A zapytam go o opłaty. Nic nie
    mówił prędzej :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 4. Data: 2015-03-17 08:13:52
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-03-17 o 00:09, Zbynek Ltd. pisze:

    -wielki-powrot-na-4.html

    > Wielkie dzięki.
    > Jutro ma powtórnie dzwonić naganiacz. A zapytam go o opłaty. Nic nie
    > mówił prędzej :-)

    jak czujesz, że coś jest strukturą to sobie odpuść, to rodzaj zakładu, w
    którym niestety szanse nie są równe, emitent zarobi zawsze a nabywca
    czasami (czytaj rzadko)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2015-03-17 10:55:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

> [...]
    >>
    > jak czujesz, że coś jest strukturą to sobie odpuść, to rodzaj zakładu,
    > w którym niestety szanse nie są równe, emitent zarobi zawsze a nabywca

    Tez mnie namawiali na te lokate.
    Jako przykład tego jak to działa podawali "lokate" Niemieccy giganci, gdzie
    ponoc lokaty otwarte rok temu w pierwszym roku przyniosły 9% zysku.
    Ktos to moze zweryfikowac?

  • 6. Data: 2015-03-17 17:11:07
    Od: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>

    W dniu 2015-03-16 o 22:55, Zbynek Ltd. pisze:
    > Elo
    >
    > Ktoś wie czy warto w "strukturyzowaną" (koniec cytatu) lokatę się
    > zabawić? Oferuje takie cudo Idea.

    Sraczki tam dostali żeby jak najwięcej tego sprzedać i wydzwaniają do
    ludzi, którym kończą się lokaty (poczytałem o tym i nie odbierałem
    ogólnego numeru, bo nie chciało mi się z nimi gadać, to w końcu
    zadzwonili z komórki :)
    Ja tam wyznaję zasadę, że jak ktoś mnie usilnie namawia na coś
    (szczególnie banki) to on musi mieć w tym główny interes a nie ja.

  • 7. Data: 2015-03-17 20:25:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-03-17 o 17:11, spider pisze:

> [...]
    > ludzi, którym kończą się lokaty (poczytałem o tym i nie odbierałem
    > ogólnego numeru, bo nie chciało mi się z nimi gadać, to w końcu

    struktura to NIE lokata!
    jak ktoś tak mówi to pytajcie o koszty i gwarantowany zysk oraz
    gwarancję kapitału + ew. BFG

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2015-03-17 21:29:10
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    RobertS napisał(a) :

    > struktura to NIE lokata!
    > jak ktoś tak mówi to pytajcie o koszty i gwarantowany zysk oraz
    > gwarancję kapitału + ew. BFG

    Gwarantowany zysk wynosi 0%. BFG 100%.
    To skarpeta pewniejsza.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 9. Data: 2015-03-17 21:53:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Gwarantowany zysk wynosi 0%. BFG 100%.
    > To skarpeta pewniejsza.

    struktura z gwarancją BFG?
    nie pomyliłeś się?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2015-03-17 22:00:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości

    >struktura to NIE lokata!
    >jak ktoś tak mówi to pytajcie o koszty i gwarantowany zysk oraz
    >gwarancję kapitału + ew. BFG

    Hm
    http://www.mbank.pl/indywidualny/inwestycje/lokaty-s
    trukturyzowane/

    Gwarancji zysku nie ma ... ale cos za cos.
    Lokata, wiec BFG chyba obejmuje.

    Ogolnie chwilowo nie polecam, przynajmniej tych mbankowych, bo widoki
    na wieksze zyski IMO marne, terminy dlugie, zerwanie platne ... no ale
    jak stopy dalej obniza, to moze i warto zaryzykowac :-)

    J.