  • 1. Data: 2015-03-17 02:09:01
    Temat: Było juz ? - CB w BPH
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    BPH oferuje cofke 3% max 50/m-c - za płatności karciane
    - oferta na rok czasu

    http://www.bph.pl/repo/bph/promocje/lubie_to_50zl/Re
    gulamin_promocji_kont_Pieniadze_Cie_lubia.pdf

    Pozdro

  • 2. Data: 2015-03-17 07:39:57
    Temat: Re: Było juz ? - CB w BPH
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 17 marca 2015 02:09:08 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
    > BPH oferuje cofke 3% max 50/m-c - za płatności karciane
    > - oferta na rok czasu
    >
    > http://www.bph.pl/repo/bph/promocje/lubie_to_50zl/Re
    gulamin_promocji_kont_Pieniadze_Cie_lubia.pdf

    Dodam tylko, ze zakladajac w oddziale do 31 III, mozna skorzystac z dodatkowej
    promocji "Konto z niespodzianka" i dostac do wyboru: powerbank, rozdzielacz usb,
    ladowarke samochodowa, albo pluszaka kroliczka ;)

    --
    pozdr.
    ls

  • 3. Data: 2015-03-17 08:14:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-03-17 o 07:39, ls pisze:

> [...]
    promocji "Konto z niespodzianka" i dostac do wyboru: powerbank, rozdzielacz usb,
    ladowarke samochodowa, albo pluszaka kroliczka ;)

    to co mam zrobić, aby tego króliczka dostać?
    normalnie jestem w szoku!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2015-03-17 12:03:26
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 17 marca 2015 08:14:48 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > to co mam zrobić, aby tego króliczka dostać?
    > normalnie jestem w szoku!

    Zalozyc konto w oddziale do 31 III.
    Tylko wczesniej zapytaj, czy wiedza o promocji "Konto z niespodzianka" i czy krolik
    lezy w szufladzie ;)
    W moim przypadku nie mieli gadzetu, ale jak odwrocilem sie na piecie, to
    blyskawicznie zorganizowali kuriera z sasiedniego miasta (!) i na drugi dzien byl

    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2015-03-17 12:08:24
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-03-17 o 12:03, ls pisze:

> [...]
    blyskawicznie zorganizowali kuriera z sasiedniego miasta (!) i na drugi dzien byl

    To na pewno królik - nie zając ? - LOL

    Pozdro

  • 6. Data: 2015-03-17 14:52:48
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 17 marca 2015 12:07:54 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:

    > To na pewno królik - nie zając ? - LOL

    Z koloru bardziej wygladal mi na krolika, ale sie nie upieram - ekspertem nie jestem.
    W celu rozwiania watpliwosci, proponuje zapytac rzecznika prasowego BPH ;)

    --
    pozdr.
    ls

  • 7. Data: 2015-03-17 15:35:16
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu wtorek, 17 marca 2015 07:39:59 UTC+1 użytkownik ls napisał:

    > Dodam tylko, ze zakladajac w oddziale do 31 III, mozna skorzystac z dodatkowej
    promocji "Konto z niespodzianka" i dostac do wyboru: powerbank, rozdzielacz usb,
    ladowarke samochodowa, albo pluszaka kroliczka ;)

    W moim najbliższym oddziale mieli taki komplet - sieciowa ładowarka usb wielkości
    wtyczki + ładowarka samochodowa.

    pzdrwm
    luc

  • 8. Data: 2015-03-18 00:11:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "luc" 0...@g...co

> [...]

    : W moim najbliższym oddziale mieli taki komplet - sieciowa
    : ładowarka usb wielkości wtyczki + ładowarka samochodowa.

    Można keszbekować realnie?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2015-03-18 07:52:14
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 18 marca 2015 00:14:29 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > Można keszbekować realnie?

    Pisza, ze mozna, tylko nie wiadomo, czy dadza za to 3%...

    --
    pozdr.
    ls

  • 10. Data: 2015-03-18 12:19:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" 0...@g...co

    > Można keszbekować realnie?

    : Pisza, ze mozna, tylko nie wiadomo, czy dadza za to 3%...

    Czyli -- rozpoznanie w boju?...
    Proza życia. ;)
    To/więc co/jak? -- zakładamy?

    -=-

    Mnie ciągle marzy się skok na dużą kasę.
    Ale nie w ciemno, w frankową przepaść
    kredytową, a wyrachowane, rozmyślne
    zainwestowanie w kursowanie walutowe.

    IMO nie nasyci się majątkiem ten, kto gardzi
    drobiazgami, dlatego rzecz jasna nie pogardzę 3%.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'