  • 11. Data: 2009-02-09 23:01:17
    Temat: Re: Lokata Killer - długi procesowaniu wniosku
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Jacek Erazmus" <j...@g...com> wrote in message
    news:f6df0ebd-f50c-46f1-bc87-7e77af0de884@v19g2000yq
    n.googlegroups.com...

    Skoro trafily na konto 6 to slusznie naliczyli 8 % .

    Niekoniecznie. Na potwierdzeniu zapewne bylo 10% i dopisek, ze kase trzeba
    wplacic w ciegu 10 dni. Potwierdzenie jest oswiadczenim woli ze strony banku
    i nalezaloby je wypelnic. Kwota nie jest wielka, wiec nie wiem czy jest sens
    angazowac sie w walke, ale szanse na wygrana znaczne. IMHO wystarczyloby to
    napsac i powinni skorygowac oprocentowanie. Oczywiscie rozpatrywanie
    reklamacji mze potrwac dluzej niz jej okres trwania ;).

    MK

  • 12. Data: 2009-02-10 10:59:51
    Od: " finder24" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Ja składałam wniosek 5.02.09(czwartek) pieniądze przekazalam na konto
    > 6.02.09(piątek) Dzisiaj dopiero przyszło potwierdzenie zalożenia lokaty, ale
    > już na 8%. Myślałam że będzie jednak 10% ale niestety nic z tego,nie jestem
    > tylko pewna czy slusznie mi naliczyli te 8% i czy to reklamować??

    A skąd wiesz, że masz właśnie na 8%? W tym ichnim portalu nigdzie tego
    przecież nie widać, a i w potwierdzeniu e-mailowym nie mogłem tego znaleść.
    Chyba, że potwierdzałaś to jakoś telefonicznie...

    Na marginesie, dostałem dzisiaj odpowiedź w sprawie mojej reklamacji
    dotyczącej długiego czasu procesowania. Nie wiedzą z czego dokładnie to wynika
    - prawdpoodobnie duża liczba wniosków :) Przyjęli jednak propozycję zmiany tak
    żeby w portalu była widoczna faktyczna data założenia lokaty, a także procent.
    Zobaczymy czy i kiedy wprowadzą tą zmianę?

    pozdrawiam,
    finder24

  • 13. Data: 2009-02-10 12:04:34
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik " finder24" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > znaleść.
    > Chyba, że potwierdzałaś to jakoś telefonicznie...

    Dostałam dopiero wczoraj 9.02.09 e-mailem potwierdzenie założenia lokaty i
    tam jest napisane 8%. Wniosek skladałam wieczorem 5.02.09r nie wiedząc,że
    będzie obniżka oprocentowania, Bank miał wpisane jeszcze oprocentowanie 10%.
    Myślę że kwota odsetek jest tak mała ,że nie warto już sobie zawracać tym
    glowy.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 14. Data: 2009-02-10 20:44:20
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 10%. Myślę że kwota odsetek jest tak mała ,że nie warto już sobie zawracać

    niektórzy stwierdzili że się nie zmieniła