  • 1. Data: 2003-03-03 16:43:03
    Temat: Lokata Dominata Forte w Dominet Banku
    Od: i...@p...pl

    Zastanawiam sie nad lokata jw. Oprocentowanie jest bardzo
    korzystne i to bardzo mnie kusi. Czy ktos z Was mial
    juz taka lokate u nich ? Czy nie ma tu jakis
    podstepnych haczykow ? Czy nie ma problemow z wyplata
    gotowki ?
    Interesuje mnie lokata 1-miesieczna.
    Prosze o opinie.

    Ircys

  • 2. Data: 2003-03-03 17:03:24
    Temat: Re: Lokata Dominata Forte w Dominet Banku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Prosze o opinie.

    Archiwum sie klania.
    www.google.com.pl - zakladka grupy dyskusyjne - wybierz sobie te
    konkretna (p.biznes.banki) i wpisz Dominet - i czytaj :)

  • 3. Data: 2003-03-03 17:24:17
    Od: "Mateusz Jaworski" <o...@w...pl>

    ja mialem lokate w owczesnym cuprum banku (nie mialem tam rownoczesnie
    rachunku)

    wszystko odbylo sie bez problemow

    pzdr

    matjaw

  • 4. Data: 2003-03-03 17:44:03
    Od: i...@p...pl

    Michał 'Amra' Macierzyński pisze...
    > Archiwum sie klania.
    > www.google.com.pl - zakladka grupy dyskusyjne - wybierz sobie te
    > konkretna (p.biznes.banki) i wpisz Dominet - i czytaj :)

    Czytalem, ale znalazlem tylko dywagacje teoretyczne
    a mnie chodzi o strone praktyczna.
    Wiec...

    Ircys