  • 1. Data: 2003-03-03 15:53:07
    Temat: mBank dobroczynca
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Wytlumaczcie mi prosze jaki zysk dla mBanku przynosi SFI? Pieniadze trzymane
    sa poza bankiem, prowizje nie sa pobierane. A moze to bank mDobroczynca?

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 2. Data: 2003-03-03 16:05:08
    Temat: Re: mBank dobroczynca
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b3vtov$t5j$1@kujawiak.man.lodz.pl>, Andriej Uljanow wrote:
    > Wytlumaczcie mi prosze jaki zysk dla mBanku przynosi SFI? Pieniadze trzymane
    > sa poza bankiem, prowizje nie sa pobierane. A moze to bank mDobroczynca?

    Ale sa oplaty za zarzadzanie funduszami wliczone juz w koszt
    jednostki. Tymi oplatami fundusze sie dziela z mBankiem. Poza tym nowa
    forma oszczedzania w FI jest coraz bardziej oplacalna niz trzymanie na
    koncie wiec przyciaga znaczan ilosc osob do mbanku. Wiadomo, ze warunkiem
    korzystania z SFi jest zalozenie ekonta na ktore klienci trzymaj tez
    pieniazki.