  • 1. Data: 2011-12-19 20:59:43
    Temat: Lokata 6,32% netto Getinu naziemnego
    Od: "Glaukon" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dzisiaj mojej znajomej pracownica Getinu założyła "lokatę grudnia" na 5,67%
    netto, twierdząc, że lokata "Last minute II" na 6,32% netto jest gorzej
    oprocentowana. Mnie się zdaje, że tam obiecują jednak 6,32% netto za cały
    okres lokaty, czyli za pół roku (przy nieco skomplikowanym mechanizmie
    oprocentowania). Jak to jest?

    http://www.getinbank.pl/dla-ciebie/inwestycje/lokata
    -miesiaca_poznaj-szczegoly.html

  • 2. Data: 2011-12-22 20:01:49
    Temat: Re: Lokata 6,32% netto Getinu naziemnego
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Glaukon" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oprocentowana. Mnie się zdaje, że tam obiecują jednak 6,32% netto za cały
    > okres lokaty, czyli za pół roku (przy nieco skomplikowanym mechanizmie

    jest w bledzie, to jest tak zrobione zebys mial 6,32 netto kap dzienna za
    caly okres, faktycznie to jest kilkanascie procent ale do konca luego a
    potem 0,1% zeby prawie nie bylo Belki. Zalozyla lokate nizej oproc, ale na
    3-mies. i raczej do konca marca nie powinna wpasc w 'nowa belke'. 6,32% jest
    na 6-m, ale z oproc do koca lutego (tabelki % w zaleznosci od dnia wplaty)
    tak aby identycznie wychodzilo jak dla tamtej lokaty 6,32 netto rocznie kap
    codziennie.