  • 1. Data: 2003-09-16 18:08:55
    Temat: Lojalki w BPHPBK ...
    Od: RS <u...@k...pl>

    No i zaczęło się, od 15.09.2003r w BPHPBK za zamknięcie konta, otwartego w
    ramach promocji (dowolne), przed upływem 12 m-cy od otwarcia wg. ichniego
    TOiP pobierana jest opłata 50 PLN.

    nic tylko dodać: "Ja wiedziałem że tak będzie..."

    --
    pozdrawiam
    RS

  • 2. Data: 2003-09-16 18:53:26
    Temat: Re: Lojalki w BPHPBK ...
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "RS" <u...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > TOiP pobierana jest opłata 50 PLN.
    >
    > nic tylko dodać: "Ja wiedziałem że tak będzie..."

    a gdzie ta informacja - mozesz podac link ? albo punkt regulaminu lub toip ?

  • 3. Data: 2003-09-16 18:56:33
    Od: RS <u...@k...pl>

    Użytkownik Krab napisał:

    > a gdzie ta informacja - mozesz podac link ? albo punkt regulaminu lub toip ?

    Na stronie chyba nie ma jak to w BPH, ale byłem w oddziale i widziałem nową
    TOiP

    Rodział V Czynności inne, punkt 1.18

  • 4. Data: 2003-09-16 19:20:55
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    > Na stronie chyba nie ma jak to w BPH, ale byłem w oddziale i widziałem
    nową
    > TOiP
    >
    > Rodział V Czynności inne, punkt 1.18

    w obowiazujacej toip punkt ten "uzależniony jest od woli dyrektora
    placówki" - należy więc załozyć, że jest to wola regionalnego przygłupa i
    można go olac z góry i na dół
    Jest napisane, że dotyczy "czynności wykonywanych na życzenie klienta"
    Opłata za rozwiązanie umowy nie może podlegać pod ten akurat punkt -
    wywieszenie takiego komunikatu może świadczyc jedynie o poziomie umysłowym
    palanta, który przez znajomości otrzymał stanowisko w Twoim rejonie
    Lej na niego - wypowiemy w dogodnym dla nas terminie :-) ja planuje to na
    okolicę marca/kwietnia 2004 :-)))
    Chyba, że chcesz to zrobić już - to wywal pismo o braku akceptacji
    wymiazianych przez lokalnego d....upasa i w zwiazku z powyzszym zadasz
    zamkniecia konta i finał
    :-)
    ps
    ja trzymam to konto tylko dla podglądu darmowej kk - niestety kk mi się
    bardzo ale to bardzo nie podoba z powodu standardowo zbyt długiego czasu
    oczekiwania przy kasie na autoryzację, poprzednio posiadane karty
    autoryzowały się w kilka sekund - akurat ta z bphpbk - autoryzuje się w
    ciągu okolo 60 sekund i więcej (czas na rozmowę jeśli ktoś lubi i ma cheć -
    ja akurat niekoniecznie) :-)).

  • 5. Data: 2003-09-16 22:27:08
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

> [...]
    > autoryzowały się w kilka sekund - akurat ta z bphpbk - autoryzuje się w
    > ciągu okolo 60 sekund i więcej (czas na rozmowę jeśli ktoś lubi i ma

    Hehe, dlatego lubie robic zakupy w loklanym tesco (bylym hit) caly czas ma
    POS`y pekao S.A. , ktore na VC maja usawiony dodatni floor limit. Tak
    powinno byc wszedzie ( na calym swiecie tak jest), zeby dostac VC, trzeba
    przjesc dosc restrykcyjne procedury, wiec powinno dostawac sie z tego tytulu
    jakies profrty, a tu w wiekszosci punktow obowiazkowa autoryacja. Tak nie
    powinno byc.
    P.S. Jak bylem w USA to placac VE nie mialem autoryzacji ... ocencie to
    sami.

    pozdr. michal

  • 6. Data: 2003-09-17 06:01:59
    Od: "roythekid" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > P.S. Jak bylem w USA to placac VE nie mialem autoryzacji ... ocencie to
    > sami.
    >
    > pozdr. michal

    Szczerze mówiąc właśnie dlatego wolę mieć KK w Polsze - nawet jak mi ktoś zapitoli
    kartę to chwila moment od wykrycia tego faktu i karta jest bezużyteczna dla
    złodzieja - a w Stanach rynek kart kradzionych to kosmos (no ale ichniejsze banki na
    to stać).
    Pozdrawiam
    roythekid

  • 7. Data: 2003-09-17 11:01:37
    Od: "maja" <m...@g...pl>

    zawsze wiedziałam, że to jeden z najgorszych .... na naszym rynku (chyba
    tylko pko bp gorszy)

  • 8. Data: 2003-09-17 13:15:29
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    maja wrote:
    > zawsze wiedziałam, że to jeden z najgorszych .... na naszym rynku
    > (chyba tylko pko bp gorszy)

    No ale o co ci chodzi?
    Jesli sa promocyjne warunki to sie chca zabezpieczyc. JEsli ci nie pasuje
    nie otwieraj takiego rachunku na tych warunkach

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 9. Data: 2003-09-18 07:44:42
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > No ale o co ci chodzi?
    > Jesli sa promocyjne warunki to sie chca zabezpieczyc. JEsli ci nie
    pasuje
    > nie otwieraj takiego rachunku na tych warunkach

    A skąd miałem wiedzieć, że zmienią warunki?

  • 10. Data: 2003-09-18 08:14:10
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Grzegorz Niedzwiecki wrote:
    > A skąd miałem wiedzieć, że zmienią warunki?

    Zmienili? A podpisywales zmiany? Jak nie to rezygnuj i nic nie zaplacisz.