    From: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lojalki w BPHPBK ...
    Date: Wed, 17 Sep 2003 00:27:08 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@195.205.108.22

    > ja trzymam to konto tylko dla podglądu darmowej kk - niestety kk mi się
    > bardzo ale to bardzo nie podoba z powodu standardowo zbyt długiego czasu
    > oczekiwania przy kasie na autoryzację, poprzednio posiadane karty
    > autoryzowały się w kilka sekund - akurat ta z bphpbk - autoryzuje się w
    > ciągu okolo 60 sekund i więcej (czas na rozmowę jeśli ktoś lubi i ma
    cheć -
    > ja akurat niekoniecznie) :-)).

    Hehe, dlatego lubie robic zakupy w loklanym tesco (bylym hit) caly czas ma
    POS`y pekao S.A. , ktore na VC maja usawiony dodatni floor limit. Tak
    powinno byc wszedzie ( na calym swiecie tak jest), zeby dostac VC, trzeba
    przjesc dosc restrykcyjne procedury, wiec powinno dostawac sie z tego tytulu
    jakies profrty, a tu w wiekszosci punktow obowiazkowa autoryacja. Tak nie
    powinno byc.
    P.S. Jak bylem w USA to placac VE nie mialem autoryzacji ... ocencie to
    sami.

    pozdr. michal