  • 11. Data: 2020-09-25 10:18:41
    Temat: Re: Logowanie do mbanaku
    Od: zaqu <r...@g...com>

    Dokładnie w tym wątku, od tamtej pory nie mam problemów.
    https://groups.google.com/forum/m/#!searchin/pl.bizn
    es.banki/Mbank/pl.biznes.banki/B5bgzhIz2YU

  • 12. Data: 2020-09-26 23:20:45
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-09-24 o 10:30, cef pisze:
> [...]
    > i SMS.
    > Sprawdziłem na IE i tam woła o dodanie urządzenia do zaufanych i po dodaniu
    > można się  logować ponownie bez SMS (podobnie w edgu i operze)
    > A w firefox tylko jest dostęp jednorazowy.
    > Konsultanci w innych bankach potrafili czasem ingerować w jakieś
    > ustawienia przeglądarki i zmiany parametrów, że działało -
    > a w mbanku proponują reklamację :-)
    > Co jeszcze można zrobić, żeby  firefox zaczął widzieć tego laptopa jako
    > nowe
    > urządzenie i zeby wyskoczyło okno o dodaniu do zaufanych.

    Przerabiałem to x razy. Zaczęło się to od pamiętnego 14 września 2019
    roku. Przechodziłem przez ciasteczka, cache, reklamacje i nic nie
    pomagało, reklamacja załatwiona wymijająco. Działo się tak zarówno na
    Firefoxie, jak też na Safari. Co pewien czas samo przechodzi i potem
    nagle powraca, gdy już zdążę zapomnieć. Taki mamy bank.

  • 13. Data: 2020-09-26 23:25:29
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-09-25 o 10:18, zaqu pisze:

    > Dokładnie w tym wątku, od tamtej pory nie mam problemów.
    > https://groups.google.com/forum/m/#!searchin/pl.bizn
    es.banki/Mbank/pl.biznes.banki/B5bgzhIz2YU

    Ten link u mnie nie działa.

  • 14. Data: 2020-09-27 08:15:53
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-09-26 o 23:20, Poldek pisze:

    > Przerabiałem to x razy. Zaczęło się to od pamiętnego 14 września 2019
    > roku.

    A co to konkretnie za data? Bo ja nie żyję tak logowaniem,
    żeby od razu to skojarzyć.

  • 15. Data: 2020-09-27 08:30:54
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    cef <c...@i...pl> writes:

    > A co to konkretnie za data? Bo ja nie żyję tak logowaniem,
    > żeby od razu to skojarzyć.

    PSD2 weszło w życie w tym zakresie (logowanie z czymś dodatkowym oprócz
    hasła, itp)

    KJ

    If computers take over (which seems to be their natural tendency), it will
    serve us right.
    -- Alistair Cooke

  • 16. Data: 2020-09-27 08:56:54
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-09-27 o 08:30, Kamil Jońca pisze:

    > PSD2 weszło w życie w tym zakresie (logowanie z czymś dodatkowym oprócz
    > hasła, itp)

    Jakoś nie dostrzegłem specjalnie różnicy tam gdzie się często loguję.
    Może na początku coś tam żądało, ale po wpisaniu dodatkowego
    czegoś albo dodaniu właśnie do zaufanych jest święty spokój.

  • 17. Data: 2020-09-27 16:04:35
    Od: zaqu <r...@g...com>

    sobota, 26 września 2020 o 23:25:34 UTC+2 Poldek napisał(a):

    es.banki/Mbank/pl.biznes.banki/B5bgzhIz2YU

    > Ten link u mnie nie działa.

    Teraz powinien się wyświetlić temat o mbanku, tj. wątek z 24.08.2020.
    https://groups.google.com/forum/#!searchin/pl.biznes
    .banki/mbank|sort:date/pl.biznes.banki/B5bgzhIz2YU/7
    QCZZ8NdCgAJ