  • 1. Data: 2005-01-09 08:19:49
    Temat: Listy kodow jedn. w mBanku?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    W historii listy hasel jednorazowych pokazala mi sie nowa lista kodow z data
    zamowienia kilka dni temu? Czy oni automatycznie wysylaja nowa liste? Na
    starej mam jeszcze kilka kodow i myslalem, ze sam bede musial zamawiac.

  • 2. Data: 2005-01-09 08:52:00
    Temat: Re: Listy kodow jedn. w mBanku?
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Krzysztof* napisał(a):

> [...]
    > zamowienia kilka dni temu? Czy oni automatycznie wysylaja nowa liste? Na
    > starej mam jeszcze kilka kodow i myslalem, ze sam bede musial zamawiac.

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/bezpieczenstwo/ha
    sla_jednorazowe.html#p1

    Gree

  • 3. Data: 2005-01-09 08:52:14
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Krzysztof napisał(a):

    > W historii listy hasel jednorazowych pokazala mi sie nowa lista kodow z data
    > zamowienia kilka dni temu? Czy oni automatycznie wysylaja nowa liste?

    Tak

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*