  • 1. Data: 2005-01-08 21:06:28
    Temat: Obsluga handlu zagr. - ranking bankow (?)
    Od: Kas <j...@N...op.pl>

    Witam,

    Jak w temacie.. Moze natknal sie ktos gdzies na jakis w miare swiezy
    'ranking' bankow dot. obslugi rozliczen miedzynarodowych?

    Jedyne co znalazlam to artykuly w Rzeczpospolitej, ale dosc stare bo 96-
    99r.

    Bede wdzieczna za wszelkie info :)

    Pozdrawiam

    Kas

  • 2. Data: 2005-01-09 11:46:28
    Temat: Re: Obsluga handlu zagr. - ranking bankow (?)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kas <j...@N...op.pl> wrote:
    > Jak w temacie.. Moze natknal sie ktos gdzies na jakis w miare swiezy
    > 'ranking' bankow dot. obslugi rozliczen miedzynarodowych?

    My tu detalisci ;)
    A w Bank. Finansista albo Gazecie Bankowej szukalas?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-01-09 18:19:11
    Od: Kas <j...@N...op.pl>

    Micha? 'Amra' Macierzy?ski <m...@p...pl> napisal w news:crr67q
    $pm8$...@n...onet.pl:

    > My tu detalisci ;)
    > A w Bank. Finansista albo Gazecie Bankowej szukalas?

    No wiem, ze detalisci, ale moze ktos sie natknal ;)

    W Banku i Bankowej przegladama..a w Finansiscie watpie, by cos sie
    znalazlo,ale sprawdze jeszcze ;)

    I tak dzieki za odp. ;)

    K.