  • 1. Data: 2005-01-08 17:56:14
    Temat: VW e-direct standard, a oplaty
    Od: "qv." <q...@o...pl>

    Witam

    po lekturze oferty VW, skadinad bardzo super atrakcyjnej w swoim
    marketingowym belkocie, pojawilo sie pytanie.
    Czy token do e-direct standard kosztuje 36zl/rok,(moze jest gratis ?;-) ) w
    Prowizjach i Oplatach sa tam niby jakies wylaczenia. Rozwiejcie moje
    watpliwosci :)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-08 17:59:11
    Temat: Re: VW e-direct standard, a oplaty
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    qv. napisał(a):

> [...]
    > Czy token do e-direct standard kosztuje 36zl/rok,(moze jest gratis ?;-) ) w
    > Prowizjach i Oplatach sa tam niby jakies wylaczenia. Rozwiejcie moje

    Wyłączenie jest JEDNO i brzmi iż opłaty nie pobiera się od posiadaczy
    konta e-direct.

  • 3. Data: 2005-01-08 18:05:12
    Od: "qv." <q...@o...pl>

    > Wyłączenie jest JEDNO i brzmi iż opłaty nie pobiera się od posiadaczy
    > konta e-direct.

    hej

    dzieki za szybka odpowiedz, sadzilem ze jest jakis haczyk z tymi tokenami
    ;-)

  • 4. Data: 2005-01-08 18:21:28
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    qv. napisał(a):

    > dzieki za szybka odpowiedz, sadzilem ze jest jakis haczyk z tymi tokenami
    > ;-)

    Zauważ, że NIC nie dodałem od siebie, jedynie przytoczyłem to co jest
    napisane w cenniku.

    LOL. :-)