  • 1. Data: 2003-06-04 18:36:27
    Temat: "Limit" w ING
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Zniechecony nieruchawoscia Pekao SA (brak mozliwosci zdalnej obslugi konta w
    sytuacji ja w Warszawie a oddzial w Krakowie) zdecydowalem sie w listopadzie
    02 przeniesc do ING. Znalem jego dobry serwis internetowy z autopsji.

    Odczekalem wymagane 3 miesiace i zlozylem wniosek o kredyt w rachunku
    biezacym na koncie Standard 2. Jednoczesnie wykonalem totalna glupote -
    zlikwidowalem konto w Zubrze z limitem zadluzeia cosik z 11000 zl. A w ING
    odmówiono mi go !

    Po próbie dojscia do powodów uzyskalem enigmatyczna informacje... otóz sad
    kapturowy (tj. komisja kredytowa) w ING na Powsinskiej odrzucila mój wniosek
    poniewaz NIE UDOWODNILEM ze nie jestem zonaty!!!!

    We wniosku napisalem zgodnie z prawda ze jestem jednoczesnie rozwodnikiem i
    wdowcem - bo taka jest prawda obiektywna. Wiec skoro sie przyznalem - to
    musze udowodnic zeznanie.
    Najsmieszniejszy jest fakt, ze gdybym sklamal we wniosku ze jestem np.
    kawalerem to ING nie mialby zadnej mozliwosci zweryfikowania mego
    oswiadczenia na wniosku.

    Odradzam zatem naiwnym wiazanie sie z nieufnymi niedowiarkami ING i prosze o
    rade:

    Który bank:
    - ma dobra obsluge internetowa
    - odpowiednio duza siec bankomatów i w miare duza siec oddzialów realnych
    - podchodzi normalnie do przyznania umiarkowanego limitu zadluzenia w koncie

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    "Ma gavte la nata"

  • 2. Data: 2003-06-05 08:06:48
    Temat: Re: "Limit" w ING
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Lesio5 napisał:

> [...]
    > - podchodzi normalnie do przyznania umiarkowanego limitu zadluzenia w koncie

    Millenium? Mi po roku posiadania konta dali linie kredytowa w wysokosci
    4krotnych srednich wplywow (moglem wziac 6x ale nie potrzebowalem tyle).
    Bylo to co prawda za czasow BIG BG i moglo sie zmienic.

    Bartol

  • 3. Data: 2003-06-05 08:09:24
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > Millenium? Mi po roku posiadania konta dali linie kredytowa w wysokosci
    > 4krotnych srednich wplywow (moglem wziac 6x ale nie potrzebowalem tyle).
    > Bylo to co prawda za czasow BIG BG i moglo sie zmienic.

    Zapomnialem dodac. Po 3 miesiacach od zalozenia konta dostalem debet w
    wysokosci przynajmniej jednokrotnosci srednich wplywow, ale zdaje sie,
    ze moglem wiecej. Generalnie debety dawali do 3krotnosci wplywow, o ile
    dobrze pamietam.

    Bartol

  • 4. Data: 2003-06-05 10:24:04
    Temat: Bylo: "Limit" w ING jest: A moze by MultiBank ?
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lesio5" <I...@w...pI> napisał w wiadomości

    Proponowalbym Multibank, niestety nie wiem czy siec
    bankomatow Euronetu jako "wlasna" bedzie dla Ciebie
    wystarczajaca. Z siecia placowek tez jest tak sobie.
    W wiekszych miastach sa - choc ilosc nie powala z
    nog.

    Teoretycznie powinienes dostac to co miales w Peako + 20% - Na
    podstawie dokumentacji konta z Pekao.
    Do tego zdecydowanie przydalalby sie 9 (slownie dziewiecio)
    miesieczna pełna historia rachunku (z saldami po operacjach)
    opatrzona tzw. "pieczątką majątkową banku" oraz podpisem i
    pieczątką imienna osoby wystawiającej historie.

    Co prawda rachunek juz masz zamkniety, ale mysle ze przydalby
    sie tez jakis "papierek" stwierdzajacy fakt zamkniecia linii
    kredytowej o wysokosci XXXXX zl.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 5. Data: 2003-06-05 14:53:29
    Od: "MrMrooz" <m...@d...hoga.pl>

> [...]
    > - odpowiednio duza siec bankomatów i w miare duza siec oddzialów realnych
    > - podchodzi normalnie do przyznania umiarkowanego limitu zadluzenia w
    Skoro juz zamknales konto w Krakowie, to zawsze mozesz otworzyc konto w
    Warszawie w oddziale z Pekao24 - liste znajdziesz na stronach banku.
    Wiem, ze to dziwna rada i sam, gdyby nie kredyt to chyba ucieklbym z pekao,
    ale prawda jest taka, ze jezeli chodzi o liczbe oddzialow i bankomatow to
    tylko pko bp ma wiecej.
    POzdrawiam, czekajac na info co wybrales.

    Michal M

  • 6. Data: 2003-06-08 10:14:53
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

> [...]
    > wdowcem - bo taka jest prawda obiektywna. Wiec skoro sie przyznalem - to

    A czy to troche nie jest tak, ze chciales byc za szczery i wyszlo tak,
    jakbys troche krecil ? Nie mozna byc jednoczesnie rozwodnikiem i wdowcem.
    Prawdopodobnie jestes jednak rozwodnikiem (jak rozumiem rozwod byl najpierw,
    a potem Twoja byla juz zona zmarla). Rozroznienie to ma czasami bardzo
    istotne znaczenie praktyczne (np. przy ustalaniu ustawowego porzadku
    dziedziczenia).

    Jezeli mieszkasz w Warszawie, to na Twoim miejscu sprobowalbym w Multibanku.
    W innych miastach (moze z wyjatkiem tych najwiekszych jak Krakow, czy
    Gdansk) symboliczna ilosc bezplatnych bankomatow (ok. 460 w skali kraju)
    troche mu**banki dyskwalifikuje...

    Swoja droga mogliby sie dogadac z BZ WBK juz byloby troche lepiej...

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 7. Data: 2003-06-08 20:40:33
    Od: "Lesio5" <I...@v...pI>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości

    > Zapomnialem dodac. Po 3 miesiacach od zalozenia konta dostalem debet w
    > wysokosci przynajmniej jednokrotnosci srednich wplywow,

    Teoretycznie ING oferuje to samo, ale pytanie o upierdliwosc formalnosci
    raczej jest...

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    "Ma gavte la nata"

  • 8. Data: 2003-06-08 20:42:37
    Od: "Lesio5" <I...@v...pI>

    Użytkownik "MrMrooz" <m...@d...hoga.pl> napisał w wiadomości

    > Skoro juz zamknales konto w Krakowie, to zawsze mozesz otworzyc konto w
    > Warszawie w oddziale z Pekao24 - liste znajdziesz na stronach banku.

    To moglem zrobic juz dawno, ale posiadanie 2 kont w tym samym banku bylo dla
    mnie absurdem. Szukam marmurowego banku ze sprawna obsluga online konta. Ca
    taka jaka ma ING.

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    "Ma gavte la nata"

  • 9. Data: 2003-06-10 14:06:33
    Od: "Lesio5" <I...@v...pI>

    Użytkownik "Beniowa" <b...@p...wp.pl> napisał
    w wiadomości news:bc2uk2$ejj$3@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Lesio5" <I...@w...pI> napisał w wiadomości
    >
    > A czy to troche nie jest tak, ze chciales byc za szczery

    Owszem
    Gdybym zeznal, ze jestm kawalerem nikt nie mialby prawa sprawdzic mego stanu
    cywilnego.

    Multibank jako bank czysto wirtualny odpada. Szukam barnu marmurowego z
    dobrym serwisem wirtualnym.
    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    "Ma gavte la nata"

  • 10. Data: 2003-06-10 17:52:47
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Lesio5 wrote:

    > Multibank jako bank czysto wirtualny odpada. Szukam barnu marmurowego
    > z dobrym serwisem wirtualnym.

    Multibank nie jest czysto wirtualny. Pomyliło Ci się z mbankiem.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn