    From: "Lesio5" <I...@w...pI>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: "Limit" w ING
    Date: Wed, 4 Jun 2003 20:36:27 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@waw03215042.visp.energis.pl

    Zniechecony nieruchawoscia Pekao SA (brak mozliwosci zdalnej obslugi konta w
    sytuacji ja w Warszawie a oddzial w Krakowie) zdecydowalem sie w listopadzie
    02 przeniesc do ING. Znalem jego dobry serwis internetowy z autopsji.

    Odczekalem wymagane 3 miesiace i zlozylem wniosek o kredyt w rachunku
    biezacym na koncie Standard 2. Jednoczesnie wykonalem totalna glupote -
    zlikwidowalem konto w Zubrze z limitem zadluzeia cosik z 11000 zl. A w ING
    odmówiono mi go !

    Po próbie dojscia do powodów uzyskalem enigmatyczna informacje... otóz sad
    kapturowy (tj. komisja kredytowa) w ING na Powsinskiej odrzucila mój wniosek
    poniewaz NIE UDOWODNILEM ze nie jestem zonaty!!!!

    We wniosku napisalem zgodnie z prawda ze jestem jednoczesnie rozwodnikiem i
    wdowcem - bo taka jest prawda obiektywna. Wiec skoro sie przyznalem - to
    musze udowodnic zeznanie.
    Najsmieszniejszy jest fakt, ze gdybym sklamal we wniosku ze jestem np.
    kawalerem to ING nie mialby zadnej mozliwosci zweryfikowania mego
    oswiadczenia na wniosku.

    Odradzam zatem naiwnym wiazanie sie z nieufnymi niedowiarkami ING i prosze o
    rade:

    Który bank:
    - ma dobra obsluge internetowa
    - odpowiednio duza siec bankomatów i w miare duza siec oddzialów realnych
    - podchodzi normalnie do przyznania umiarkowanego limitu zadluzenia w koncie

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    "Ma gavte la nata"