  • 1. Data: 2003-06-04 15:44:58
    Temat: A takie pytanie. Czy w VWBanku ...
    Od: : RaQi : <n...@s...com>

    witam again,

    czy karta ktora jest wydawana w VWBanku, zdaje sie VE - czy ja mozna
    placic w internecie ?

    Jezeli nie, to czy np. powyzszy bank w swojej ofercie ma dodatkowa karte
    ktora by umozliwiala operacje internetowe (nie mam tutaj na mysli VC)

    ps. szkoda rowniez ze w VW Banku nie mozna realizowac przelewow
    zagranicznych :(

    pozdrawiam,
    Radoslaw
    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :

  • 2. Data: 2003-06-04 15:55:17
    Temat: Re: A takie pytanie. Czy w VWBanku ...
    Od: : RaQi : <n...@s...com>

    Użytkownik : RaQi : napisał:

    [...]

    niezauwazylem. juz mam:

    --
    Karta VISA Classic i VISA Gold umożliwiają realizację transakcji poprzez
    podanie numeru karty (np. za pośrednictwem internetu, telefonu lub

    R,

    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :

  • 3. Data: 2003-06-04 16:23:12
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Wed, 04 Jun 2003 17:44:58 +0200, : RaQi : <n...@s...com> napisał:

    > witam again,
    >
    > czy karta ktora jest wydawana w VWBanku, zdaje sie VE - czy ja mozna
    > placic w internecie ?

    Moze to niedokladnie odpowiedz na twoje pytanie, ale w VWBD tez musisz miec
    telefon z wybieraniem tonowym
    ;-)

    BMSPANC

    M.

  • 4. Data: 2003-06-04 20:19:50
    Od: : RaQi : <n...@s...com>

    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

    [...]

    oczywiscie w formie zartu traktuje wypowiedz :))

    R,
    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :