  • 171. Data: 2015-11-23 18:18:24
    Temat: Re: Likwidacja tokenów
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    W dniu 23.11.15 o 03:44, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Nie wiem, dlaczego są te/takie rady.

    Dodatek, nie Opera. Dlatego (nowszy przykład):
    uBlock Origin has prevented the following page from loading:
    http://clk.tradedoubler.com/click?p=262942&a=2512663
    &g=22657714&url=https://www.bgzoptima.pl/landing/lok
    ata_bezkarna_l_01/kontakt_13.html?PromotionID=ga_td_
    5653490961676f7034f81102

    Because of the following filter
    Found in: Peter Lowe's Ad server list
    Close this window
    Disable strict blocking for clk.tradedoubler.com
    Temporarily Permanently

  • 172. Data: 2015-12-01 02:00:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n239t3$npu$...@n...news.atman.pl

    > Z seksem przesadziłem... ;)

    > http://kultura.newsweek.pl/aktorzy-porno-w-teatrze-w
    e-wroclawiu-smierc-i-dziewczyna,artykuly,373694,1.ht
    ml

    > Seks na żywo we wrocławskim teatrze

    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/staniszkis-
    o-zmianach-w-trybunale,598920.html
    Staniszkis: spór o Trybunał Konstytucyjny to groteska i pornografia polityczna
    (http://www.tvn24.pl)

    -=-

    "Chris94" 56490a58$0$694$6...@n...neostrada.pl

    > Niewątpliwie popełniłem błąd pozwalając sobie na zbyt duże uogólnienie,
    > ale jako usprawiedliwienie zacytuję fragment z tego artykułu:
    > http://www.arslege.pl/przedawnienie-zobowiazania-pod
    atkowego/k38/a15966/

    > Ty zapewne miałeś na myśli ten pierwszy przypadek, dotyczący powstania
    > obowiązku podatkowego, gdzie zobowiązanie ulega przedawnieniu po 5
    > latach, natomiast ja myślałem o przypadku drugim, który wcale nie jest
    > już taki oczywisty, a który odpowiada sytuacji, gdy spadkobierca
    > dziedziczy nieruchomość obciążoną niezapłaconym przez spadkodawcę
    > podatkiem. A zaległości podatkowe zabezpieczone hipoteką lub zastawem
    > skarbowym, *w ogóle nie podlegają przedawnieniu.* (Art. 70 § 8 Ordynacji
    > podatkowej).

    Rozmowa dotyczyła gapialstwa Twojej żony. Trudno przegapić
    coś, co zabezpieczyło się wekslem czy innym papierem.

    § 8. Nie ulegają przedawnieniu zobowiązania podatkowe
    zabezpieczone hipoteką lub zastawem skarbowym, jednakże
    po upływie terminu przedawnienia zobowiązania te mogą
    być egzekwowane tylko z przedmiotu hipoteki lub zastawu.

    Nie widzę powodu, aby było inaczej.
    Dokonanie zabezpieczenie przerywa przedawnienie.

    Twoja żona przegapiła płatność -- nie zabezpieczyła długu papierem,
    bo zapomniała o zapłaceniu. Nie mogła przegapić tego, co świadomie
    zabezpieczyła. (chyba, że zabezpieczała także nieświadomie, ale
    raczej nie mogła nieświadomie zabezpieczyć składki ZUSowej,
    o której pisałeś)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 173. Data: 2015-12-09 03:33:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mx" 56534a61$0$22841$6...@n...neostrada.pl

    > Dodatek, nie Opera. Dlatego (nowszy przykład):

    Ale inne przeglądarki też krzyczą -- też może dodatki.
    Na najnowszych wersjach przeglądarek pod Windows moje
    strony chodzą zadawalająco, ale już pod Androidem jest
    źle -- rozjeżdża się to i owo lub zakrywa wzajemnie...

    http://danutac.pl/ <-- z tego też coś (połowę) daję

    Tu nie ma dodatków. Same reklamy. Może dorzucę także inne
    reklamy, ale nie potrafiłbym w tych innych identyfikować
    kliknięć...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 174. Data: 2015-12-09 11:03:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n4842s$v9m$...@n...news.atman.pl

    > Ale inne przeglądarki też krzyczą -- też może dodatki.
    > Na najnowszych wersjach przeglądarek pod Windows moje
    > strony chodzą zadawalająco, ale już pod Androidem jest
    > źle -- rozjeżdża się to i owo lub zakrywa wzajemnie...

    Pierwszy ZONK! Po wysłaniu na serwer -- wygląd ulega zmianom.
    Tekst (w PRE) przesuwa się o jedną linijkę w dół. Niekoniecznie
    wszędzie... Zapobiegłem temu poprzez dodawanie &#160; po <pre>.
    Teraz być może trzeba sprawdzić, czy nie trzeba skorygować
    większych fragmentów tekstów.

    Gdy do tej samej przeglądarki właduję coś wprost z mego
    dysku -- nie ma dodatkowej linijki po <pre>, ale gdy to
    samo idzie z serwera na tę samą przeglądarkę -- jest
    dodatkowa linijka.

    Tedy trzeba sprawdzać po wysłaniu na serwer...