  • 1. Data: 2011-04-15 19:19:42
    Temat: db net - karta kredytowa
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    Dzisiaj dostałem KK dbnet. Aktywowałem na infolinii, ustanowiłem PIN,
    jakiś dodatkowy kod i nie mogę się zalogować online. Po zalogowaniu
    pojawia się "serwis niedostępny". Nie mogę także zalogować się do
    programu premium club (mam kartę partnerską) gdyż pojawia się komunikat
    "błąd w ustanowieniu kodu pin". Infolinia bezradnie rozkłada ręce.
    Jakieś pomysły jak to uruchomić ?

  • 2. Data: 2011-04-15 20:04:34
    Temat: Re: db net - karta kredytowa
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Simple Man" <c...@l...de> napisał w wiadomości
> [...]
    > premium club (mam kartę partnerską) gdyż pojawia się komunikat "błąd w
    > ustanowieniu kodu pin". Infolinia bezradnie rozkłada ręce. Jakieś pomysły

    Ten bank działa od poniedziałku do piatku w południe :)

  • 3. Data: 2011-04-15 21:10:45
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Ten bank działa od poniedziałku do piatku w południe :)

    Karta mimo wszystko działa 7/24.

  • 4. Data: 2011-04-15 21:16:08
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 15 Apr 2011 21:19:42 +0200, Simple Man napisał(a):

    > Dzisiaj dostałem KK dbnet. Aktywowałem na infolinii, ustanowiłem PIN,
    > jakiś dodatkowy kod i nie mogę się zalogować online. Po zalogowaniu
    > pojawia się "serwis niedostępny".

    W moim przypadku (ale to było konto, a nie KK!) dezinfolinia musiała
    "uaktywnić" konto (cokolwiek to znaczy), bo się "nie aktywowało". Dopiero
    wtedy wszystko ruszyło i zniknął ten napis. Może spróbuj trafić na kogoś
    bardziej kumatego po drugiej stronie?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2011-04-16 08:37:41
    Od: "Seba" <a...@...pl>

> [...]
    > premium club (mam kartę partnerską) gdyż pojawia się komunikat "błąd w
    > ustanowieniu kodu pin". Infolinia bezradnie rozkłada ręce. Jakieś pomysły

    z tego co pamiętam to też musiałem ze 2 dni poczekać aż easynet zaczął mnie
    wpuszczać, w premiumclub musisz się osobno zarejestrowac

  • 6. Data: 2011-04-16 11:02:39
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-04-16 10:37, Seba pisze:
    > z tego co pami?tam to te? musia?em ze 2 dni poczeka? a? easynet zacz?? mnie
    > wpuszcza?, w premiumclub musisz si? osobno zarejestrowac

    Podgląd online działa (o ile można ten prymitywizm tak nazwać) chociaż w
    zasadzie nic nie można tam ustawić (blokad też brak).

    Do Premium Club nie mogę się zalogować, bo nie da się ustanowić PIN (nie
    PIN do karty tylko odrębnego PIN do Premium Club). Infolinie PC pracuje
    niestety tylko w dni powszednie.