  • 1. Data: 2011-04-16 06:53:50
    Temat: Opłata za kartę inteligo
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W tym miesiącu bank Inteligo pobrał mi opłatę 4,00 PLN za kartę, mimo
    że w przepisowym terminie dokonałem transakcji bezgotówkowych na min.
    100 PLN. Sprawdziłem TOiP - nic się w powyższej kwestii nie zmieniło.
    Fakt, że w marcu kończyła się ważność karty i przysłali mi nową.
    Czyżby za tę nową mi pobrali? Jeżeli tak, to bank zmusza użytkowników
    do zachowania bezsensownego - w ostatnim miesiącu ważności starej
    karty należałoby ją zastrzec i używać nowej. Tylko czy wtedy nie
    przysłaliby mi kolejnej w miejsce zastrzeżonej? To jakiś prymitywny
    chwyt żeby skubnąć klienta na 4,00 PLN.
    Doszedłem do wniosku, że w miesiącu, w którym nasza karta traci
    ważność należy kupić bezgotówkowo za 100 PLN i przy pomocy starej
    karty i nowej. Tylko że w tym celu nową należy uaktywnić. Tylko czy
    można mieć przy koncie indywidualnym dwie jednocześnie aktywne karty
    do jednego rachunku??
    Wysłałem im reklamację pocztą wewnętrzną. Na odpowiedź mają 30 dni.
    Ciekawe...

  • 2. Data: 2011-04-18 11:16:00
    Temat: Re: Opłata za kartę inteligo
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > W tym miesiącu bank Inteligo pobrał mi opłatę 4,00 PLN za kartę

    Mam podobny problem:
    1 kwietnia wykonalem operacje karta na ponad 100zl
    a 14 dni pozniej wyslalem im rezygnacje.

    1. Czy miesieczny "okrez wypowiedzenia" liczy sie od
    daty wyslania czy od daty dotarcia wypowiedzenia?

    2. Co z oplata za karte, tzn. czy nalicza
    a jesli tak, to jak jej uniknac?