  • 1. Data: 2004-05-09 12:34:37
    Temat: VWBank: przelew a zlecenie przelewu
    Od: T...@s...co.uk

    Witam,

    Od niedawna jestem klientem VWBankDirect. Nie rozumiem, czym rozni sie
    operacja 'zlecenie (przelewu)' od 'przelew'.
    I dodatkowe pytanie: czy za pomoca 'przelewu' mozna przelewac z konta
    e-direct na konta zagraniczne (bo jest tam jakis kalkulator walutowy)...

    TA

  • 2. Data: 2004-05-09 12:44:12
    Temat: Re: VWBank: przelew a zlecenie przelewu
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    T...@n...onet.p
    l,
    Użytkownik <T...@s...co.uk>:
    > Witam,
    >
    > Od niedawna jestem klientem VWBankDirect. Nie rozumiem, czym rozni sie
    > operacja 'zlecenie (przelewu)' od 'przelew'.

    przelew to w dniu dzisiejszym, zlecenie gdy w dniu przyszlym

    > I dodatkowe pytanie: czy za pomoca 'przelewu' mozna przelewac z konta
    > e-direct na konta zagraniczne (bo jest tam jakis kalkulator
    > walutowy)...

    Nie mozna

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-05-09 12:52:15
    Od: T...@s...co.uk

    In article <c7l937$hiv$1@opal.icpnet.pl>,
    "RobertSA" <u...@o...pl> wrote:

    > T...@n...onet.p
    l,

    > przelew to w dniu dzisiejszym, zlecenie gdy w dniu przyszlym
    Rozumiem. Ale to dziwaczne. Nie mozna dac zlecenia przelewu w dniu
    dzisiejszym?

    > Nie mozna
    To po co jest ten 'kalkulator'?

    TA

  • 4. Data: 2004-05-09 12:58:35
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > przelew to w dniu dzisiejszym, zlecenie gdy w dniu przyszlym

    ale w VW zlecenie przelewu to inaczej "zlecenie stałe", bo w VW
    przelewów przyszłych nie ma

    pozdr
    david

  • 5. Data: 2004-05-09 13:05:26
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > ale w VW zlecenie przelewu to inaczej "zlecenie stałe",

    jak stałe, jak jednorazowe ?!

    > bo w VW
    > przelewów przyszłych nie ma

    jak nie ma, jak mam zaplanowany przelew na 13.05 :)

    MAd Hat
    ter

  • 6. Data: 2004-05-09 13:10:06
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Rozumiem. Ale to dziwaczne. Nie mozna dac zlecenia przelewu w dniu
    > dzisiejszym?

    Jeżeli chcesz żeby przelew wykonał się z dzisiejszą datą to używasz opcji
    "Przelewy". Nie ma wtedy w formatce wprowadzania danych daty, bo wykonane
    zostanie dzisiaj.
    W opcje "Zlecenia" możesz wybrać datę dla tego przelewu i masz opcję czy ma
    się wykonać jednorazowo czy ma być powtarzany (de facto możesz tak
    wprowadzić zlecenie stałe).
    Nie można zrobić zlecenia z dzisiejszą datą, bo pojawia się komunikat "Data
    rozpoczęcia musi być późniejsza niż dziś". Trzeba zrobić przelew.

    > To po co jest ten 'kalkulator'?

    Kalkulator służy do niczego ;-)
    Pewnie służyć miał, ale bank się rozmyślił i tak już zostało.

    Bogdan B.

  • 7. Data: 2004-05-09 13:14:51
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > jak stałe, jak jednorazowe ?!

    klikając na "zlecenie" i wypełniając pola które się tam ukażą jest coś
    takiego jak "powtarzalność", więc powtarzalność rodzi zlecenie stałe, a
    nie jednorazowe przyszłe

    > jak nie ma, jak mam zaplanowany przelew na 13.05 :)

    ale w ramach zleceń stałych - prawda ??
    klikając na "przelewy" i wypełniając tam rubryki nie ma takiej jak "data
    przelewu", przelew realizowany jest w dniu zlecenia

    pozdr
    david

  • 8. Data: 2004-05-09 13:17:48
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Bogdan B. napisał:

> [...]
    > Nie można zrobić zlecenia z dzisiejszą datą, bo pojawia się komunikat "Data
    > rozpoczęcia musi być późniejsza niż dziś". Trzeba zrobić przelew.

    O kurka, ale sie nakombinowali. Fju, fju.

    Znam pare bankow, ktore zrobily to prosciej i sensowniej.

    Bartol

  • 9. Data: 2004-05-09 13:20:03
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    no chwila, bo właśnie zleciłem by wykonał się przelew 15 maja a w
    powtarzalności wybrałem "0" i "dni" - czy tak właśnie robi się przelewy
    przyszłe ???

    pozdr
    david

  • 10. Data: 2004-05-09 13:20:10
    Od: T...@s...co.uk

    In article <c7lb17$hhn$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    david <d...@N...o2.pl> wrote:

    > klikając na "zlecenie" i wypełniając pola które się tam ukażą jest coś
    > takiego jak "powtarzalność", więc powtarzalność rodzi zlecenie stałe, a
    > nie jednorazowe przyszłe

    Jest tam i opcja: operacja jednorazowa

    TA