  • 1. Data: 2004-01-13 13:03:38
    Temat: Czy banki nas olewaja?
    Od: "k.b" <k...@w...pf.pl>

    Czy tak ma być w każdym banku?
    http://www.lukasbank.pl/images/rekpras2big.jpg

    pozdr.

  • 2. Data: 2004-01-13 13:05:29
    Temat: Re: Czy banki nas olewaja?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    k.b <k...@w...pf.pl> wrote:
    > Czy tak ma być w każdym banku?
    > http://www.lukasbank.pl/images/rekpras2big.jpg

    Nie - tak wg. Lukasa jest w nowym dziele Lukasiewicza - Eurobanku
    (Lukasiewicz zalozyl Lukas Bank swego czasu)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2004-01-13 16:51:33
    Od: kuba <s...@k...onet.pl>

    Pieknego dnia 13 sty 2004,Michał 'Amra' Macierzyński napisal(a) taki
    ciekawy tekst-wart przeczytania :

    > Nie - tak wg. Lukasa jest w nowym dziele Lukasiewicza - Eurobanku
    > (Lukasiewicz zalozyl Lukas Bank swego czasu)

    Oni to niech lepiej oprocentowanie podniosa.Bo coraz bardziej na psy
    schodza.

    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!

  • 4. Data: 2004-01-16 21:53:41
    Od: cometa <c...@s...pl>

    On Tue, 13 Jan 2004 16:51:33 +0000, kuba wrote:

    > Pieknego dnia 13 sty 2004,Michał 'Amra' Macierzyński napisal(a) taki
    > ciekawy tekst-wart przeczytania :

    > Oni to niech lepiej oprocentowanie podniosa.Bo coraz bardziej na psy
    > schodza.

    Ja tam jestem zadowolony z LukasBanku, a reklamy sa bardzo spoox :)
    http://www.lukasbank.pl/images/rekpras1big.jpg

  • 5. Data: 2004-01-17 12:53:28
    Od: kuba <s...@k...onet.pl>

    Pieknego dnia 16 sty 2004,cometa napisal(a) taki ciekawy tekst-wart
    przeczytania :

    > Ja tam jestem zadowolony z LukasBanku, a reklamy sa bardzo spoox
    > :) http://www.lukasbank.pl/images/rekpras1big.jpg

    Ja zadowolony tez jestem mam u nich cos tam ale juz nie sa tacy
    konkurencyjni jak kilka lat temu.Zrownali sie do przecietnosci bankowej
    (oprocentowanie).Kiedys pod tym wzgledem byli jednymi z lepszych.

    Reklama z tematu nie podoba mi sie(nie lubie reklamy poprzez agresje)
    to tak jakby teraz Eurobank sie zrewanzowal i dal obrazek sedesu z
    dopiskiem G...o daja ! (ze swinka w tle)
    Lukas w reklamach byl dowcipny a teraz staje sie chamski?

    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!