  • 1. Data: 2004-01-13 12:54:15
    Temat: Refinansowanie Kredytu w PKO B.P.
    Od: "Bajbus 13" <b...@g...pl>

    Witam
    Mam sobie kredyt na mieszkanie w CHF- PKO B.P.
    Bralem go 2 lata temu i jego oprocentowanie jest nadal ok. 5,7 % !!!
    Mysle o zamianie go na inny kredyt np.(po przejrzeniu w expanderze) na BPH
    PBK ( 2,74 %).....
    Jaka jest ewentualna alternatywa na takie refinansowanie?
    Co myslicie o BPH?

    Pozdrawiam
    Bajbus 13

  • 2. Data: 2004-01-13 19:30:19
    Temat: Re: Refinansowanie Kredytu w PKO B.P.
    Od: "Aleksander Cislak" <a...@n...pl>

    Czyli masz w PKO BP kredyt z marżą ponad 5%.

    Pozdr.

    AC.