  • 1. Data: 2002-12-05 09:07:31
    Temat: Lekki OT - księgi wieczyste
    Od: "Robert K.\(Beer\)" <b...@p...onet.pl>

    Witam
    Chyba wybrałem dość znośnie grupę na to pytanie ? :-)

    Dostałem z Wydziału Ksiąg Wieczystych tzw. "Zawiadomienie
    o wpisie". Jak wygląda teraz procedurka uzyskania właściwego
    "odpisu" księgi wieczystej ? Ktoś mi podpowiedział o jakimś
    wniosku/podaniu do WKW z prośbą o ten odpis. Ale jak się za
    to zabrać ? Ma ktoś może jakiś wzór podania ?
    Dzięki

  • 2. Data: 2002-12-05 10:04:25
    Temat: Re: Lekki OT - księgi wieczyste
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Robert K.(Beer)" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > wniosku/podaniu do WKW z prośbą o ten odpis. Ale jak się za
    > to zabrać ? Ma ktoś może jakiś wzór podania ?

    jak najszybciej złóż wniosek o wydanie odpisu
    czeka się na to trochę (w warszawie chyba 3 tygodnie)
    po 14 dniach od chwili wpisu, ten wpis się uprawomocnia i mogą wydać odpis,
    który jest na przykład podstawą do wszelkich działań w banku

    wzór dostaniesz w sądzie - jest to chyba tylko 5 linijek , z których
    najważniejsza to nr księgi wieczystej

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2002-12-05 10:32:51
    Od: "Michał Krzemiński" <k...@s...pl>

    Użytkownik "Robert K.(Beer)" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wniosku/podaniu do WKW z prośbą o ten odpis. Ale jak się za
    > to zabrać ? Ma ktoś może jakiś wzór podania ?

    Np w Zabrzu na miejscu w Sądzie wypełniasz wniosek i otrzymujesz odpis od
    razu. Wszystko mają w komputerze więc drukują na miejscu tylko płacisz i
    otrzymujesz.
    Oczywiście po uprawomocnieniu wpisu.
    Pozdrawiam
    MK

  • 4. Data: 2002-12-05 11:06:52
    Od: "Robert K.\(Beer\)" <b...@p...onet.pl>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał:

    > wzór dostaniesz w sądzie - jest to chyba tylko 5 linijek , z których
    > najważniejsza to nr księgi wieczystej

    Dzięki !