  • 1. Data: 2002-12-05 08:58:13
    Temat: No i nie naliczyli odsetek (KK Citi) :)
    Od: "Piotr Piotrowski" <p...@p...pl>

    Jak niektorzy pamietaja mialem drobny problem - przegapilem termin splaty KK
    Citi. Termin byl 25/11, ja splacilem 26/11 calosc zadluzenia z poprzedniego
    wyciagu. Wczoraj przygotowano zestawienie za poprzedni miesiac. Nie ma
    oplaty za spozniona zaplate ani zadnych odsetek. Mam nadzieje ze juz nie
    dolicza ;) Brawo dla Citka

    PP

  • 2. Data: 2002-12-05 09:05:14
    Temat: Re: No i nie naliczyli odsetek (KK Citi) :)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Dec 05, 2002 at 09:58:13AM +0100, Piotr Piotrowski wrote:

> [...]
    >wyciagu. Wczoraj przygotowano zestawienie za poprzedni miesiac. Nie ma
    >oplaty za spozniona zaplate ani zadnych odsetek. Mam nadzieje ze juz nie

    E, pomylili sie, poprawia w nastepnym miesiacu. ;-)

    Wojtek, ktory nie wierzy ze citi moglo zarobic i tego nie zrobilo.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-12-05 10:27:04
    Od: " jba2" <j...@N...gazeta.pl>

    Piotr Piotrowski <p...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > wyciagu. Wczoraj przygotowano zestawienie za poprzedni miesiac. Nie ma
    > oplaty za spozniona zaplate ani zadnych odsetek. Mam nadzieje ze juz nie

    Złóż reklamację ;)))

  • 4. Data: 2002-12-05 11:01:56
    Od: "Andrzej" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    KK

    > E, pomylili sie, poprawia w nastepnym miesiacu. ;-)

    Też tak miałem ze dwa razy. Powiedzmy, że dzień spłaty to X, a ja przez
    zapomnienie zleciłem przelew internetowy w dniu X+1 i na szczęście Citibank
    nie naliczył żadnej kary ani odsetek, a na dodatek zaksięgował wpłatę w dniu
    X-1, a jeżeli wypadała sobota i niedziela to X-3 !!!
    Powiem coś jeszcze.Na początku kiedy jeszcze nie było banków internetowych
    zlecałem przelewy w PKO BP (szedłem z wyciągiem karty do okienka i prosiłem
    o przelanie widniejącej tam kwoty na podane konto). Panienka z okienka
    pomyliła się i w swoim terminalu wpisała datę przelewu 02 września zamiast
    02 sierpnia. Po kilku dniach zorientowałem się, że przelew nie poszedł -
    groziła mi więc zarówno kara jak i odsetki. Wystarczył tylko jeden telefon
    (wyjaśniający i z przeprosinami) pracownika PKO BP do Citibanku i przyjęli
    mi przelew wykonany 10 sierpnia (zamiast 2) bez żadnych kar itp.
    Powiem szczerze, korzystam w Citibanku tylko z produktów karcianych, ale
    jeszcze nigdy nie miałem z nimi żadnych problemów. Gdyby bardzo niekorzystne
    oprocentowanie mógłby to być mój podstawowy bank.

    Pozdrowienia

    --
    Andrzej Łubniewski
    f...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2002-12-05 11:43:26
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    Użytkownik "Piotr Piotrowski" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wyciagu. Wczoraj przygotowano zestawienie za poprzedni miesiac. Nie ma
    > oplaty za spozniona zaplate ani zadnych odsetek. Mam nadzieje ze juz nie

    A ja spoznilem sie X+2 dni i doliczyli :-(
    No, ale to byla moja wina...
    --
    lex

  • 6. Data: 2002-12-05 12:06:27
    Temat: Re: Re: No i nie naliczyli odsetek (KK Citi) :)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Dec 05, 2002 at 12:43:26PM +0100, Leszek A. Szczepanowski wrote:

    >A ja spoznilem sie X+2 dni i doliczyli :-(
    >No, ale to byla moja wina...

    ONI maja wtyczki wszedzie i wiedzieli ;-)

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-12-05 12:07:38
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Dec 05, 2002 at 12:01:56PM +0100, Andrzej wrote:

    >groziła mi więc zarówno kara jak i odsetki. Wystarczył tylko jeden telefon
    >(wyjaśniający i z przeprosinami) pracownika PKO BP do Citibanku i przyjęli
    >mi przelew wykonany 10 sierpnia (zamiast 2) bez żadnych kar itp.

    No to gratulacje, byc moze dlatego ze wina byla pkobp, inna sprawa ze
    nie do udowodnienia formalnie ;-)

    >Powiem szczerze, korzystam w Citibanku tylko z produktów karcianych, ale
    >jeszcze nigdy nie miałem z nimi żadnych problemów.

    Miewalem mniejsze lub wieksze, choc skrajne przypadki padaly juz tutaj.

    >Gdyby bardzo niekorzystne oprocentowanie mógłby to być mój podstawowy
    >bank.

    IMHO to nie jest akurat najmniejsza wada citi.

    Wojtek, majacy konto w RB ;-)

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-12-05 18:04:19
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> wrote:

    > E, pomylili sie, poprawia w nastepnym miesiacu. ;-)

    > Wojtek, ktory nie wierzy ze citi moglo zarobic i tego nie zrobilo.

    Dopuść sytuację, w której Citi nie może - powody są niekiedy wewnętrzne
    :-)

    --
    ___________ (R)

  • 9. Data: 2002-12-05 19:56:02
    Od: "andy" <a...@g...pl>

    Piotr Piotrowski <p...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > wyciagu. Wczoraj przygotowano zestawienie za poprzedni miesiac. Nie ma
    > oplaty za spozniona zaplate ani zadnych odsetek. Mam nadzieje ze juz nie

    Gdybys czytal uwazniej to wiedzialbys ze wydluzono splate do 51dni tj. do
    02/12 ot tego miesiaca wlasnie. Tzn. Przynajmniej w moim wypadku tak jest
    ale wydaje mi sie ze nie tylko.

    Pozdrawiam

    andy

  • 10. Data: 2002-12-06 08:02:31
    Od: "Piotr Piotrowski" <s...@f...net>

    Użytkownik "andy" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 02/12 ot tego miesiaca wlasnie. Tzn. Przynajmniej w moim wypadku tak jest

    Gdybyś czytał uważnie zauważyłbyś że pisałem konkretnie o terminie w którym
    miała być spłata, już wydłużonym. Wyciąg o którym wspominałem generowany był
    4/11.

    PP