  • 1. Data: 2008-03-04 11:40:55
    Temat: Lachowski odchodzi z BRE Banku!
    Od: "Ya^ceK" <ya-cekUSUŃTO@o2.pl>

    Źródło: PRNews

    "Totalne zaskoczenie. Commerzbank pozbywa się Sławomira Lachowskiego -
    twórcy mBanku i MultiBanku, a także ojca sukcesu obecnych wyników BRE
    Banku. Nowym prezesem tego jednego z największych banków w Polsce zostaje
    Mariusz Grendowicz, były wiceprezes BPH! Wraz z Lachowskim z BRE odchodzi
    również Jerzy Jóźkowiak. Od razu rodzi się pytanie, czy Lachowski
    wystartuje do konkursu na prezesa PKO BP?"

    Dla zainteresowanych całość tutaj:
    http://hydepark.prnews.pl/index.php/lachowski_odchod
    zi_z_bre_banku,display,34738

    Pozdrawiam
    Ya^ceK

  • 2. Data: 2008-03-04 12:11:02
    Temat: Re: Lachowski odchodzi z BRE Banku!
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    Ya^ceK pisze:
> [...]
    > odchodzi również Jerzy Jóźkowiak. Od razu rodzi się pytanie, czy
    > Lachowski wystartuje do konkursu na prezesa PKO BP?"

    troche sie boje ;)
    z bphahaha ucieklem

  • 3. Data: 2008-03-04 21:55:29
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 04 Mar 2008 13:11:02 +0100, Wojtaszek napisał(a):

    > troche sie boje ;)
    > z bphahaha ucieklem

    Też z BPH-u uciekłem i też zaczynam się bać.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2008-03-05 06:02:00
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Chris pisze:

    > Też z BPH-u uciekłem i też zaczynam się bać.

    Spoko , powstaja w konkurencyjnych bankach portale z funduszami bez
    prowizji. W razie z podkreceniem oplat w mbanku/multibanku bedzie trzeba
    zaglosowac portfelem.

  • 5. Data: 2008-03-05 06:17:59
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Jan Strybyszewski <g...@...pl> writes:

    [...]
    > Spoko , powstaja w konkurencyjnych bankach portale z funduszami bez
    > prowizji. W razie z podkreceniem oplat w mbanku/multibanku bedzie

    Gdzie?
    KJ

  • 6. Data: 2008-03-05 06:52:05
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Jan Strybyszewski <g...@...pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Gdzie?

    Fortis - nie mam ale przypadkiem mi wpadlo w oko

    Inwestycje w Pl@net - butik funduszy
    Inwestuj wygodniej i taniej w systemie bankowości internetowej Pl@net. W
    butiku funduszy nie ponosisz opłat manipulacyjnych za nabycie jednostek
    funduszy inwestycyjnych

    I lista funduszy na dzis ale ma byc wiecej:

    * FORTIS FIO
    o FORTIS FIO subfundusz FORTIS Akcji
    o FORTIS FIO subfundusz FORTIS Stabilnego Wzrostu
    * SKARBIEC TFI SA
    o SKARBIEC-TOP Funduszy Akcji SFIO
    o SKARBIEC FIO Subfundusz Akcji Skarbiec-AKCJA
    o SKARBIEC Małych i Średnich Spółek FIO
    o SKARBIEC Top Funduszy Zagranicznych FIO
    o SKARBIEC FIO Subfundusz Zrównoważony Skarbiec-WAGA
    o SKARBIEC-SEKTORA NIERUCHOMOŚCI FIO
    o SKARBIEC-TOP Funduszy Stabilnych SFIO
    o SKARBIEC FIO Subfundusz SKARBIEC-III FILAR
    o SKARBIEC FIO Subfundusz SKARBIEC Ochrony Kapitału
    o SKARBIEC FIO Subfundusz Zagranicznych Instrumentów Dłużnych
    Skarbiec-EURO OBLIGACJA
    o SKARBIEC FIO Subfundusz Dłużnych Papierów Wartościowych
    Skarbiec-Depozytowy
    o SKARBIEC FIO Subfundusz Instrumentów Dłużnych
    SKARBIEC-OBLIGACJA
    o SKARBIEC FIO Subfundusz SKARBIEC-GOTÓWKOWY
    o SKARBIEC FIO Subfundusz Rynku Pieniężnego Skarbiec-KASA
    o SKARBIEC-Akcji Nowej Europy
    o SKARBIEC-Sektora Finansowego Nowej Europy
    o SKARBIEC-Rynków Surowcowych
    * DWS Polska TFI SA
    o DWS Polska FIO Top 25 Małych Spółek
    o DWS Polska FIO Akcji Plus
    o DWS Polska FIO Akcji
    o DWS Polska FIO Top 50 Europa
    o DWS Polska FIO Top 50 Małych i Średnich Spółek Plus
    o DWS Polska FIO Zrównoważony
    o DWS Polska FIO Zabezpieczenia Emerytalnego
    o DWS Polska SFIO Euroobligacji
    o DWS Polska FIO Dłużnych Papierów Wartościowych
    o DWS Polska FIO Konwergencji
    o DWS Polska FIO Płynna Lokata Plus
    o DWS Polska FIO Płynna Lokata
    o DWS Parasol SFIO Subfundusz DWS Gotówkowy
    o DWS Parasol SFIO Subfundusz DWS Zrównoważony Sektora
    Finanse i Konsumpcja
    o DWS Parasol SFIO Subfundusz DWS BRIC
    o DWS Parasol SFIO Subfundusz DWS Sektora Nieruchomości i
    Budownictwa
    o DWS Parasol SFIO Subfundusz DWS Zmian Klimatycznych
    o DWS Parasol SFIO Subfundusz DWS Sektora Infrastruktury i
    Informatyki
    o DWS Polska FIO Akcji Spółek Eksportowych
    * BPH TFI SA
    o BPH FIO Akcji
    o BPH FIO Akcji Dynamicznych Spółek
    o BPH FIO Akcji Europy Wschodzącej
    o BPH FIO Aktywnego Zarządzania
    o BPH FIO Stabilnego Wzrostu
    o BPH FIO Obligacji 2
    o BPH FIO Obligacji 1
    o BPH FIO Obligacji Europy Wschodzącej
    o BPH FIO Skarbowy

  • 7. Data: 2008-03-05 17:19:00
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Kamil "Jońca" wrote:

    > Gdzie?

    Jest też coś takiego: http://www.multifund.pl/
    Na razie kilka TFI. W zezłym roku były szumne zapowiedzi, zobaczymy co
    dalej.