    From: Jan Strybyszewski <g...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lachowski odchodzi z BRE Banku!
    Date: Wed, 05 Mar 2008 07:52:05 +0100

    Kamil Jońca pisze:
    > Jan Strybyszewski <g...@...pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Gdzie?

    Fortis - nie mam ale przypadkiem mi wpadlo w oko

    Inwestycje w Pl@net - butik funduszy
    Inwestuj wygodniej i taniej w systemie bankowości internetowej Pl@net. W
    butiku funduszy nie ponosisz opłat manipulacyjnych za nabycie jednostek
    funduszy inwestycyjnych

    I lista funduszy na dzis ale ma byc wiecej:

    * FORTIS FIO
    o FORTIS FIO subfundusz FORTIS Akcji
    o FORTIS FIO subfundusz FORTIS Stabilnego Wzrostu
    * SKARBIEC TFI SA
    o SKARBIEC-TOP Funduszy Akcji SFIO
    o SKARBIEC FIO Subfundusz Akcji Skarbiec-AKCJA
    o SKARBIEC Małych i Średnich Spółek FIO
    o SKARBIEC Top Funduszy Zagranicznych FIO
    o SKARBIEC FIO Subfundusz Zrównoważony Skarbiec-WAGA
    o SKARBIEC-SEKTORA NIERUCHOMOŚCI FIO
    o SKARBIEC-TOP Funduszy Stabilnych SFIO
    o SKARBIEC FIO Subfundusz SKARBIEC-III FILAR
    o SKARBIEC FIO Subfundusz SKARBIEC Ochrony Kapitału
    o SKARBIEC FIO Subfundusz Zagranicznych Instrumentów Dłużnych
    Skarbiec-EURO OBLIGACJA
    o SKARBIEC FIO Subfundusz Dłużnych Papierów Wartościowych
    Skarbiec-Depozytowy
    o SKARBIEC FIO Subfundusz Instrumentów Dłużnych
    SKARBIEC-OBLIGACJA
    o SKARBIEC FIO Subfundusz SKARBIEC-GOTÓWKOWY
    o SKARBIEC FIO Subfundusz Rynku Pieniężnego Skarbiec-KASA
    o SKARBIEC-Akcji Nowej Europy
    o SKARBIEC-Sektora Finansowego Nowej Europy
    o SKARBIEC-Rynków Surowcowych
    * DWS Polska TFI SA
    o DWS Polska FIO Top 25 Małych Spółek
    o DWS Polska FIO Akcji Plus
    o DWS Polska FIO Akcji
    o DWS Polska FIO Top 50 Europa
    o DWS Polska FIO Top 50 Małych i Średnich Spółek Plus
    o DWS Polska FIO Zrównoważony
    o DWS Polska FIO Zabezpieczenia Emerytalnego
    o DWS Polska SFIO Euroobligacji
    o DWS Polska FIO Dłużnych Papierów Wartościowych
    o DWS Polska FIO Konwergencji
    o DWS Polska FIO Płynna Lokata Plus
    o DWS Polska FIO Płynna Lokata
    o DWS Parasol SFIO Subfundusz DWS Gotówkowy
    o DWS Parasol SFIO Subfundusz DWS Zrównoważony Sektora
    Finanse i Konsumpcja
    o DWS Parasol SFIO Subfundusz DWS BRIC
    o DWS Parasol SFIO Subfundusz DWS Sektora Nieruchomości i
    Budownictwa
    o DWS Parasol SFIO Subfundusz DWS Zmian Klimatycznych
    o DWS Parasol SFIO Subfundusz DWS Sektora Infrastruktury i
    Informatyki
    o DWS Polska FIO Akcji Spółek Eksportowych
    * BPH TFI SA
    o BPH FIO Akcji
    o BPH FIO Akcji Dynamicznych Spółek
    o BPH FIO Akcji Europy Wschodzącej