  • 1. Data: 2008-03-03 15:09:35
    Temat: Koszty
    Od: "makiavelli" <n...@s...pl>

    Czy mozliwe jest otrzymanie faktury/rachunku z kosztami prowadzenia konta
    firmowego?
    Chodzi mi o opłaty za tokena, karty, prowizje, koszty przelewów i
    powiadomien sms.
    Jesli nie to dlaczego?

  • 2. Data: 2008-03-03 15:19:01
    Temat: Re: Koszty
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    a po co, przeciez możesz wydrukować bądź zrobić kopie wyciągu, to wszystko
    potem księgujesz i zaznaczasz na wyciągu

  • 3. Data: 2008-03-03 16:28:43
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

> [...]
    > konta firmowego?
    > Chodzi mi o opłaty za tokena, karty, prowizje, koszty przelewów i

    Możliwe jest otrzymanie faktury, ale faktura bankowa nie musi być tak
    szczegółowa jak inne faktury, więc dane na wydruku potwierdzenia
    transakcji zazwyczaj pozwalają nazwać taki dokument fakturą. Na niej musi
    być określenia "Faktura" i "Oryginał".
    http://www.grupy.egospodarka.pl/Inteligo-Identyfikat
    or-transakcji,t,57875,8.html

  • 4. Data: 2008-03-03 16:30:35
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

  • 5. Data: 2008-03-04 22:52:45
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "makiavelli" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Jesli nie to dlaczego?

    Dlatego, ze kazdy czlowiek przy zdrowych zmyslach majacy chocby mgliste
    pojecie o ksiegowosci i podatkach wie, ze koszty obslugi rachunku bankowego
    wrzuca sie do ksiag na podstawie wyciagu bankowego a nie faktur.
    A gdy sie ktos nie zna, to zleca prowadzenie ksiegowosci przez biuro
    rachunkowe a oni tam to od dawna wiedza.

    Pozdrawiam
    SDD