  • 1. Data: 2002-01-20 21:51:36
    Temat: LGNet - jakies halo...
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Tak sobie wlazlem do mojego LGNetu - jeszcze polaktywny - zeby zobaczyc
    wyslane pieniazki jak i kiedy przyszly. Kliknalem sobie na NetKombo czy jak
    to zwal, a ze tam nic nie bylo - chcaielm zobaczyc liste rachunkow.
    Raptem... Przegladarka IE6.0 zglosila blad i zamknela sie.
    Chcialem sie zalogowac jeszcze raz, a wyskoczyl mi komunikat:
    Jestes juz zalogowany. Prosze sie wylogowac z innej sesji lub poczekac na
    jej przerwanie.
    Czy to znaczy ze jak zamkne przegladarke (nie wyloguje sie przyciskiem) - to
    zawsze tak bedzie reagowalo??? :(

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-01-20 22:14:12
    Temat: Re: LGNet - jakies halo...
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > jej przerwanie.
    > Czy to znaczy ze jak zamkne przegladarke (nie wyloguje sie przyciskiem) -

    To jest poprawna reakcja. W LG cookies sa przechowywane na serwerze, czyli
    inaczej niz w wiekszosci polskich ibankow. Jesli sie poprawnie nie
    wylogujesz nie bedziesz mogl sie zalogowac do czasu uplyniecia waznosci
    cookie. Nie wiem na ile jest ustawiona zywotnosc cookie w LG, ale z
    pewnoscia nie wiecej niz 30 min. IMHO to jest zaleta, ze wiecej niz jedna
    osoba nie moze sie zalogowac w tym samym czasie na jedno konto :).

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 3. Data: 2002-01-21 10:15:47
    Od: "nebe" <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    >
    > To jest poprawna reakcja. W LG cookies sa przechowywane na serwerze, czyli
    > inaczej niz w wiekszosci polskich ibankow.

    Na serwerze nie sa trzymane cookie, tylko sesje, tak jak w innych bankach. Z
    tym, ze np. w mbanku mozliwe jest nawiazanie wielu sesji, LG na to nie
    pozwala.

    > Jesli sie poprawnie nie
    > wylogujesz nie bedziesz mogl sie zalogowac do czasu uplyniecia waznosci
    > cookie. Nie wiem na ile jest ustawiona zywotnosc cookie w LG, ale z
    > pewnoscia nie wiecej niz 30 min.

    Racja, z tego co sie orientuje, to sesja traci waznosc po okolo 10 minutach

    > IMHO to jest zaleta, ze wiecej niz jedna
    > osoba nie moze sie zalogowac w tym samym czasie na jedno konto :).

    Przestaje byc zaleta, gdy wylozy sie nam przegladarka. Ale... jak kto woli.

    --
    nebe