  • 1. Data: 2003-08-15 21:14:36
    Temat: LG - wyłączenia kontrahentów
    Od: "J200" <j...@p...onet.pl>

    Przed chwilą próbowałem w LgNet złożyć przelew do m Banku na poniedziałek i
    nie mogę tego zrobić - zniknęli zdefiniowani odbiorcy i nie można ich
    ponownie zdefiniować- a wczoraj jeszcze poszły do nich przelewy. Na liście
    kontrahentów odbiorcy z Lukasa, Raiffeisena, mBanku, BGŻ, Citi,KB,BS a nawet
    z Lgnet zostali wyłączeni. Pozostali np. z PKO, Inteligo, BPH. Czy ktoś wie
    o co chodzi?
    Jacek

  • 2. Data: 2003-08-15 21:22:30
    Temat: Re: LG - wyłączenia kontrahentów
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bhjig1$i64$...@n...onet.pl,
    J200 <j...@p...onet.pl>:
> [...]
    > mBanku, BGŻ, Citi,KB,BS a nawet z Lgnet zostali wyłączeni. Pozostali
    > np. z PKO, Inteligo, BPH. Czy ktoś wie o co chodzi?

    Faktycznie - jest prefix [wyłączony] - tak jak wtedy, gdy Inteligo zmienialo
    wlasciciela i numery.

    U mnie wylaczona wiekszosc: mBank, Lukas, LG (!), BOŚ, VW Bank.

    Przy probie edycji (zmien) wyswietla "wprowadzono niepoprawny numer oddzialu
    15401014.!" (z kropka!)
    Posypala sie identyfikacja BIN?

    Niewylaczone u mnie zostaly tylko Inteligo i BZWBK.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-08-15 21:26:03
    Od: "J200" <j...@p...onet.pl>

    > Faktycznie - jest prefix [wyłączony] - tak jak wtedy, gdy Inteligo
    zmienialo
    > wlasciciela i numery.
    > U mnie wylaczona wiekszosc: mBank, Lukas, LG (!), BOŚ, VW Bank.

    AMRA gdzieś pisał o wirusie w Nordei - to może to jest powód?

    Jacek

  • 4. Data: 2003-08-16 09:30:44
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    Robert <s...@o...pl> napisał(a):

    > J200:
    > >
    > U mnie wylaczona wiekszosc: mBank, Lukas, LG (!), BOŚ, VW Bank.
    >
    > Przy probie edycji (zmien) wyswietla "wprowadzono niepoprawny
    > numer oddzialu

    Chyba awaria została naprawiona, u mnie już przed chwilą dawni kontrahenci
    powrócili (2 godziny temu ich nie było).