  • 1. Data: 2003-08-16 09:17:56
    Temat: BZWBK - o co chodzi ?
    Od: "RS" <r...@m...car>

    Ktos zna przyczyny ostatnich podwyzek prowizji o ponad 20% ?
    Robia juz bokami ? ;-)
    Pare lat temu trabili ze oplaty bankowe beda spadac raczej.

  • 2. Data: 2003-08-16 09:27:07
    Temat: Re: BZWBK - o co chodzi ?
    Od: "RS" <r...@m...car>

    Na stronie internetowej nie ma nawet slowa przepraszam albo
    chociaz wyjasnienia! Co za chamowo !

  • 3. Data: 2003-08-16 15:18:04
    Od: "TomasZ" <c...@g...pl>

    Użytkownik "RS" <r...@m...car> napisał w wiadomości

> [...]

    Parę lat temu to BZ i WBK były osobno...Nie rozumiem takich postów.
    Jeśli juz zmęczyły Cię ciągłe podwyzki opłat bankowych to może czas
    zmienić bank? Zrobiłem tak kilka miesiecy temu i moje ciśnienie
    utrzymuje się na poziomie 120/80;-)).
    Pozdrawiam TomasZ

  • 4. Data: 2003-08-16 15:52:28
    Od: "Tomasz " <n...@N...gazeta.pl>

    RS <r...@m...car> napisał(a):

    > Na stronie internetowej nie ma nawet slowa przepraszam albo
    > chociaz wyjasnienia! Co za chamowo !

    Grunt że akcjonariusze są zadowoleni ... na razie :)

    Tomasz

  • 5. Data: 2003-08-16 16:02:51
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    TomasZ <c...@g...pl> napisał(a):

    > Parę lat temu to BZ i WBK były osobno...Nie rozumiem takich postów.
    > Jeśli juz zmęczyły Cię ciągłe podwyzki opłat bankowych to może czas
    > zmienić bank?
    Zwłaszcza,że oprocentowanie jest BARDZO MAŁE;))))))))))
    Zrobiłem tak kilka miesiecy temu i moje ciśnienie
    > utrzymuje się na poziomie 120/80;-)).
    Zdrowy tryb życia!Tak trzymać!!!
    > Pozdrawiam TomasZ

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 6. Data: 2003-08-16 18:55:24
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > Zwłaszcza,że oprocentowanie jest BARDZO MAŁE;))))))))))

    Znajdź mi bank który da duże.:) I nie pisz że jakiś daje 4 z hakiem , bo
    i tak jest to tyle co kot napłakał . W tym roku kupujemy akcje /jeżeli
    ich jeszcze nie kupiliśmy / i mamy nadzieję że znajdą się tacy, co będą
    chcieli je od nas odkupić po jeszcze wyższej cenie. :)))
    A potem kosimy zyski , albo przeklinamy że pazera gubi :)

    Adam