  • 1. Data: 2003-07-30 09:26:14
    Temat: LG - no i zamknąłem
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Zamknąłem, tyle że przespacerowałem sie do oddziału. Nie musiałem tłumaczyć
    dlaczego potrzebuję pisemne potwierdzenie wydania dyspozycji, bo dziewczyna
    sama zrobiła ksero, ostemplowała i wpisała datę.

    Kurczę, szkoda, bo to był na prawdę fajny bank.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 2. Data: 2003-07-30 09:40:14
    Temat: Re: LG - no i zamknąłem
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bg82vm$asd$...@i...gazeta.pl,
    Tomasz Opalski <o...@N...gazeta.pl>:
> [...]
    > tłumaczyć dlaczego potrzebuję pisemne potwierdzenie wydania
    > dyspozycji, bo dziewczyna sama zrobiła ksero, ostemplowała i wpisała

    Cos wiecej napisz - czy bylo to konto LGnet?
    Czy potrącili jakies oplaty, np. zastrzezenie karty?

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-07-30 10:08:58
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    > Cos wiecej napisz - czy bylo to konto LGnet?
    > Czy potrącili jakies oplaty, np. zastrzezenie karty?

    Konto LGnet. Karty ani kredytu nie miałem, więc i nie bardzo maja mozliwość
    potrącić za cokolwiek.

    Powiedziałem tylko że otrzymałem list z Nordea z info o zmianie warunków
    prowadzenia konta, wręczyłem pani formularz i po sprawie. Ale teraz sobie tak
    pomyślałem, że w sumie, to operacja została przeprowadzona bez dotknięcia
    klawiatury komputera, a w zasadzie powinna być :^)

    Miłego dnia
    Tomek

  • 4. Data: 2003-07-30 10:25:47
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dziewczyna
    > sama zrobiła ksero, ostemplowała i wpisała datę.

    ja wysłałem tydzień temu polecony do nordei w Gdańsku

    jeszcze nie ma skutków

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2003-07-30 12:29:34
    Od: "MarcinB" <m...@W...pl>

    > Tomasz Opalski <o...@N...gazeta.pl> napisał(a):
    [...]
    > Czy potrącili jakies oplaty, np. zastrzezenie karty?

    Poprzez pocztę wewnętrzną i infolinię Nordea spójnie twierdzi, że kartę
    zastrzega wskutek otrzymania wniosku bezpłatnie. Przelew środków -4zł, jak jest
    z czego, ale podobno mają to zmienić (w kierunku darmochy?).

  • 6. Data: 2003-07-30 12:34:56
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

> [...]
    jest
    > z czego, ale podobno mają to zmienić (w kierunku darmochy?).

    4 PLN? To ciekawe jak u mnie wybrną, bo na koncie zostały mi jakies grosze z
    tytułu naliczenia odsetek.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 7. Data: 2003-07-30 12:44:46
    Od: "MarcinB" <m...@W...pl>

    > 4 PLN? To ciekawe jak u mnie wybrną, bo na koncie zostały mi jakies grosze z
    > tytułu naliczenia odsetek.

    Albo wyślą za darmo, albo sobie wezmą ("opłata za przelew wynosi 4zł, ale jeśli
    na rachunku jest mniej to nie pobieramy" - nie drążyłem tematu, bo mam zamiar
    swoje 19 groszy przelać w piątek, natomiast dziś lub jutro wysyłam poleconym
    wniosek o zamknięcie rachunku).

    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2003-07-30 13:22:23
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    > jest
    > >
    > 4 PLN? To ciekawe jak u mnie wybrną, bo na koncie zostały mi jakies grosze
    > tytułu naliczenia odsetek.

    4PLN ?? - skąd na kwota - przelew zlecony przez IVR??
    Czyli lepiej samemu sobie przelać przed zamknięciem ;-)

    RJCz

  • 9. Data: 2003-07-30 18:07:47
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bg8gr2$g3j$...@a...news.tpi.pl,
    Rafał J. Czekała <r...@w...pl>:
    > "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > 4PLN ?? - skąd na kwota - przelew zlecony przez IVR??
    > Czyli lepiej samemu sobie przelać przed zamknięciem ;-)

    No cholera! A ja juz mialem 0PLN, to znowu zasililem 15PLN aby bylo na
    wszelki wypadek na zablokowanie karty. I teraz znowu przelewac??

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-07-30 18:21:15
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    Rafał J. Czekała <r...@w...pl> napisał(a):

    > Czyli lepiej samemu sobie przelać przed zamknięciem ;-)

    Tak, tyle że przed złożeniem wypowiedzenia można sobie przelać jedynie
    dostępne środki. A na koniec okresu wypowiedzenia i tak coś się pojawi, bo
    dopiszą jakieś (co najmniej te co widać w szczegółach rachunków) odsetki.
    Myślę że lepiej złośliwie nie podać im innego numeru konta (żeby nie mogli
    zrobić przelewu pobierając prowizję) - to co zostanie po dniu rozwiązana
    umowy stanie się nieoprocentowanym depozytem - można przy okazji wypłacić w
    gotówce.

    Pozdr.,