  • 1. Data: 2003-07-30 08:36:06
    Temat: jak po angielsku jest "zastrzeżenie karty"
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    kolejne pytanie z cyklu "jak po angielsku i amerykańsku

    jak oni mówią na zastrzeżenie karty - jak np. dzwoni się na amerykańską
    linię Visy to co trzeba powiedzieć, aby zastrzec kartę ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-07-30 08:50:16
    Temat: Re: jak po angielsku jest "zastrzeżenie karty"
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    plusz wrote:

    > jak oni mówią na zastrzeżenie karty - jak np. dzwoni się na
    > amerykańską linię Visy to co trzeba powiedzieć, aby zastrzec kartę ?

    Dzwonię do ciebie, ponieważ nie mogę z tobą rozmawiać.
    Aj wud lajk tu blok maj wiza kard.
    Nie nie, to do znajomego mówiłam.

    NMSP! :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 3. Data: 2003-07-30 09:05:56
    Od: "Andrzej" <N...@p...onet.pl>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> wrote in message
    > kolejne pytanie z cyklu "jak po angielsku i amerykańsku
    >
    > jak oni mówią na zastrzeżenie karty - jak np. dzwoni się na amerykańską
    > linię Visy to co trzeba powiedzieć, aby zastrzec kartę ?

    Stop the card - tak sie mowi w UK

    pzdr
    Andrzej

  • 4. Data: 2003-07-30 09:12:51