  • 21. Data: 2007-04-12 06:26:34
    Temat: Re: LAGOS, NNIGERIA chce kupic moj aparat :)
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    > No i teraz pytanie, wiem ze to sciema i ze to ja strace predzej
    > 600euro niz je dostane. Tyle ze powiedz mi teraz czy jest jakas
    > fizyczna czy teoretyczna mozliwosc, ze jezeli zaryzykuje i jej podam
    > nr konta, pustego, to moze jakis przekret zrobic ? chyba nie, bo
    > niby jak ?

    Przekręt jest prosty - wkrótce dostaniesz info że pieniądze poszły,
    urodziny są tuz tuż i musisz wysłać aparat natychmiast.
    Pieniądze nigdy się nie pojawią na twoim rachunku. To stary i
    ogólnoświatowy przekręt.

    Podanie numeru rachunku jest niebezpieczne wtedy, kiedy go podasz
    Urzędowi Skarbowemu. W przypadku niezapłaconych podatków US może
    zablokować konto.

    Pozdrawiam i odradzam,

    MichalL

  • 22. Data: 2007-04-12 10:13:21
    Temat: Re: LAGOS, NIGERIA chce kupic moj aparat :)
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    A później Nigeryjczyk udowodni wszelkimi sposobami, że przesyłka do niego nie dotarła
    i należy mu się zwrot pieniedzy ?
    JaC

  • 23. Data: 2007-04-13 10:44:28
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> writes:

> [...]
    > urodziny są tuz tuż i musisz wysłać aparat natychmiast.
    > Pieniądze nigdy się nie pojawią na twoim rachunku. To stary i

    To zbyt proste by dzialalo - a) kto by w to uwierzyl?, b) po co im
    aparat?

    Im potrzebne sa pieniadze, nie stos aparatow.
    --
    Krzysztof Halasa