  • 1. Data: 2007-04-07 06:14:21
    Temat: kredyty-dwa pytania
    Od: semmac <s...@o...pl>

    Witam wszystkich, mam nastepujace pytania:
    1. Czy jest w sieci jakis w miare dobrze napisany poradnik dla
    kredytobiorcy?
    2. czy istnieje jakis ranking bankow ktore pod wzgledem udzielania
    kredtow sa najbardziej "przyjazne" uzytkownkowi?
    z gory dziekuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2007-04-07 18:35:36
    Temat: Re: kredyty-dwa pytania
    Od: RobertS <b...@X...pl>

    > Witam wszystkich, mam nastepujace pytania:
    > 1. Czy jest w sieci jakis w miare dobrze napisany poradnik dla
    > kredytobiorcy?
    jakiego kredytobiorcy?
    jaki kredyt masz na mysli

    > 2. czy istnieje jakis ranking bankow ktore pod wzgledem udzielania
    > kredtow sa najbardziej "przyjazne" uzytkownkowi?
    > z gory dziekuje za odpowiedz
    mozesz definiowac pojecie "przyjazne"?