  • 11. Data: 2007-04-07 20:29:51
    Temat: Re: LAGOS, NNIGERIA chce kupic moj aparat :)
    Od: "Leszek" <n...@d...spamu.pl>

    PolandMET @ G6 wrote:
    > Użytkownik "Wojciech Nawara"

    > Wlasnie tak mam zamiar zrobic.
    > Albo lepiej. Jak kasa dojdzie to nic nie posle ze zlosci na ten milion
    > emaili o kopalniach diamentow i 50 mln dolcow co to ich mialem dostac
    > a nie dostalem :))))

    Stracisz czas i prowizję - w rzeczywistości nie sprzedasz aparatu,
    ponieważ jeśli nie wyślesz go po otrzymaniu JEDYNIE fałszywego dowodu
    wpłaty (na to liczy ten złodziej), to wycofa się. Zastanów się.
    Leszek

  • 12. Data: 2007-04-07 22:58:04
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    http://419eater.com/

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 13. Data: 2007-04-07 23:47:59
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Leszek napisał(a):

    > Stracisz czas i prowizję

    Odnośnie prowizji, to spokojnie. Jest dużo czasu na wysłanie formularza
    zwrotu prowizji. :-)

  • 14. Data: 2007-04-08 00:35:51
    Od: "PolandMET @ G6" <k...@a...net.pl>

    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości

    > Odnośnie prowizji, to spokojnie. Jest dużo czasu na wysłanie formularza
    > zwrotu prowizji. :-)

    ona nie zalicytuje na allegro,

  • 15. Data: 2007-04-08 00:57:27
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> writes:

    > Ja bym to pociągnął, chociażby dla jaj. Wielkanocnych. :-)
    > Oczywiście wysyłasz dopiero PO zaksięgowaniu wpłaty u Ciebie, nie
    > inaczej. Czyli raczej nigdy. Później opisz co chcieli wykombinować. :-)

    Jesli zaczeli dzialac na Allegro (= w Polsce) i jesli chca placic
    przelewem (a nie np. czekiem - widac wiedza ze u nas problemy ze
    skupem), to jedyne co mi przychodzi do glowy, to jakies "wlamanie"
    na czyjes konto i przelew stamtad. Gdy sprawa sie wyda, policja
    itp. przyjdzie do ostatniego znanego im ogniwa. Trudna sprawa,
    zwlaszcza jesli sprzedajacy dostanie "nadplate" i zwroci ja
    w gotowce, na miejscu policji podejrzewalbym swiadomy wspoludzial.

    Szansa ze to tak dziala duza, w koncu tych spamow od "Paypala"
    i innych "citi" wysylaja chyba sporo, ktos na pewno da sie zlapac.
    Bezposrednio nie mozna sobie przelac do kieszeni.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 16. Data: 2007-04-08 06:39:14
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > skupem), to jedyne co mi przychodzi do glowy, to jakies "wlamanie"
    > na czyjes konto i przelew stamtad. Gdy sprawa sie wyda, policja
    > itp. przyjdzie do ostatniego znanego im ogniwa. Trudna sprawa,

    Po numerze rachunku? IMO nie możliwe.
    Nawet założyłbym nowy rachunek zeby go potem zamknąc.
    Bardziej mi tu nachodzi na myśl próba wkręcenia kogoś w pranie. Najpierw
    pieniądze przyjdą, potem dostanie ofertę pośrednictwa w czymś tam za
    prowizję.
    Ale i tak najprawdopodobniej będą ściemniać że przelew wyszedł i żeby wysłać
    sprzęt.

    Darek

  • 17. Data: 2007-04-08 12:03:35
    Od: Sierp <s...@n...net>

    PolandMET @ G6 napisał(a):
    > Wlasnie tak mam zamiar zrobic.

    kolego, to jest spam, i ty jaj bynajmniej miec z tego nie bedziesz..
    olej - dosc czeste, poszukaj na google'ach

    Sierp

  • 18. Data: 2007-04-08 17:01:15
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Darek" <n...@p...maila.pl> writes:

    > Po numerze rachunku? IMO nie możliwe.
    > Nawet założyłbym nowy rachunek zeby go potem zamknąc.

    Oczywiscie ze to mozliwe, a nawet - domyslam sie - dokladnie tak by
    bylo. To troche inna sytuacja niz przekret na 500 zl na Allegro.

    No chyba ze otworzylbys to konto na jakis "lewy" dowod itp. ale takie
    rzeczy to troche inna specjalnosc.

    Oczywiscie "wlamanie" byloby na jakies inne konto, np. kogos, kto
    uzywa zatrojanowanej maszyny - po prostu po samym "wlamaniu" trzeba
    pieniadze w jakis bezpieczny sposob wyciagnac (przeciez nie karta
    z bankomatu ani nie przelewajac na wlasne konto).

    > Bardziej mi tu nachodzi na myśl próba wkręcenia kogoś w
    > pranie. Najpierw pieniądze przyjdą, potem dostanie ofertę pośrednictwa
    > w czymś tam za prowizję.

    Watpliwe. Im chodzi o pieniadze a nie o to, by kogos pognebic.

    > Ale i tak najprawdopodobniej będą ściemniać że przelew wyszedł i żeby
    > wysłać sprzęt.

    A po im ten sprzet? Odbior fizycznie istniejacego sprzetu jest tez
    w jakis tam sposob mozliwy do namierzenia.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 19. Data: 2007-04-08 18:25:23
    Od: "apa chojnice" <a...@n...pl>

    ty gosciu uwazaj, bo z nigeria i podawaniem numerow kont to jakas afera w
    Europie byla pare lat temu

  • 20. Data: 2007-04-08 22:14:53
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Ra napisał(a) w wiadomości:

    >a jakby zapłacic kartą o potem wycofac tranzakcję ?

    Znaczy się przez PayU? Allpay.eu do odbierania niepewnych
    transakcji odradzam - kiedyś było chyba 100zł za wycofanie.

    Do Marcina:
    1. Zapytaj kiedy rocznica. Jeżeli wkrótce to wiesz czego się
    spodziewać.
    2. Napisz, że do zakupu wymagasz "pełnej aktywacji konta" czyli
    tak jak dla sprzedającego. Allegro robi to listownie?
    3. Numer rachunku możesz podać. Najlepiej załóż taki, który nie
    kasuje za przyjęcie przelewu zagranicznego a nieźle oprocentowany.
    Może ING OKO? Jeżeli to pralnia to może chociaż odsetki zostaną?
    Arek