    From: Marian Otremba <m...@z...polsl.gliwice.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kwietniowe zwierciadło - errata
    Date: Fri, 10 May 2002 18:05:53 +0200

    Kasia napisała:

    > Mam pomysł - można robić zakłady i obstawiać wyniki ilości nadesłanych
    > postów np pod koniec miesiąca - żeby było uczciwie przed zamknięceim
    > miesiąca, tak żeby nikt sobie sprytnie nie policzył ilości postów.

    Pomysł niestety jest chybiony. To nie powinno być przed zakończeniem miesiąca,
    ale w poprzednim miesiącu.
    Ja obrabiam cały materiał ( czyli wszytkie listy i różne aspekty) ale proste
    operacje jak liczba postów konkretnej osoby można bez problemów uzyskać w
    czytniku newsów i każdy mógłby sobie podglądnąć ile kto z ewentualnych
    kandydatów, ma aktualnie listów.
    Np sprawdziłem, ile właśnie Ty masz postów od 09-05-02 do teraz => 143.
    O 15:13 napisałaś : "Ale żeby nie
    było że nabijam licznik - na dziś to ostatni post OT, pasuje :-))) ?"
    a mimo to nie wytrzymałaś i o 16:43 znów napisałaś list.
    Oj dziewczyna , to mi wygląda na uzależnienie. ( tylko nie odpowiadaj mi -> bo
    znów będziesz nabijać sobie licznik).

    Zeby właśnie nie zwiększać liczby postów odpowiem od razu na list :"Wall"

    No widzisz istnieje takie zdanie ( to chyba szczyt poprawności politycznej)
    Kto się wywyższa będzie poniżony, a kto się poniża będzie ( no co...)

    marian otremba