    From: "Faf" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kwestia bezpieczeństwa VW Bank
    Date: Mon, 17 Jan 2005 09:07:48 +0100

    Miałem dziś taki incydent:

    Zalogowałem się do VW Bank. W tym samym czasie w tle pracował Outlook
    Express, w którym w emailu miałem link do strony allegro z opisem jak
    dokładnie mam dokonać przelew (kwota, tytuł przelewu, etc.) Robiłem taki
    przelew kilkadziesiąt razy. Po kliknięciu na link allegro, przeglądarka
    (Netscape 7.2) poinformowała mnie, że opuszcza stronę zabezpieczoną SSL. Tak
    jakoś się złożyło, że OE otworzył link w otwartym już okienku Netscape.
    Trudno. Wylogowało mnie, a przynajmniej tak sądziłem. Przepisałem wszystko
    co mi potrzebne do notepada, pozamykałem wszystkie okienka i uruchamiam
    zupełnie nową (!) instancję Netscape, wybieram link "VW Bank" i bum! jestem
    od razu zalogowany! Nie pyta się ani o hasło, ani o numer z tokena. Od razu
    mogę dokonywać przelewów! Tak chyba nie powinno być...

    Faf